mandag 29. november 2010

1


1. søndag i advent er overstått. Litt mer pynt er satt frem. En stor bukett avskårne hyacinther gir umiddelbar julestemning med sin karakteristiske lukt. En stor papirstjerne er på plass i vinduskarmen. Et luktelys som skal lukte som det første snøfallet. Uten at jeg helt vet hvordan det første snøfallet egentlig lukter, tror jeg det ikke lukter sånn... Men boksen er uansett fin. 


Til slutt et bilde av den fine plakaten jeg har kjøpt av den flinke dama bak bloggen Sheneligans. Har du ikke tatt turen innom Epla-butikken til Sheneligans før, så kan du gjøre det her




Ute er det strålende sol og minus 10 grader. Det kunne gjerne ha vært litt varmere, men alt i alt en fin vinterdag!


4 kommentarer:

  1. koselig
    altovase full av hyacinter var nydelig!

    SvarSlett
  2. A lovely decoration!
    Have a nice day,
    Yvonne

    SvarSlett
  3. så koselig, den vasen fra Alvar aalto er utrolig flott, uansett hva som er i den, eller ikke :)

    Kan jeg spør hvor fatet er fra?

    SvarSlett
  4. Saa herlige bilder til aa bli glad av :)
    Fin blogg du har.
    klem Nina

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.