fredag 5. november 2010

Ikke for tidlig å begynne på julegaveønskeliste?

Selv er jeg blant dem som handler julegaver omtrent når butikkene stenger til jul. Til tross for intensjoner om å starte tidlig gjentar det seg år etter år. Å skrive ønskelister derimot, det gjør jeg tidlig. Dette står på min ønskeliste i år.



- Fine øredobber fra Anne Black 
- AJ stålampe. En klassiker, men akk så dyr...
- Molekylbyggesett fra ferm LIVING. Realisten i meg fryder seg.
- Fuglemater i glass fra Eva Solo. Pent å se på og bra for småfuglene.
- Finérdyr fra ferm LIVING. Giraffen og elefanten er mine favoritter. 
- Badekar fra Westerbergs. Liker så godt formen på dette!
- Kubus lysestake av Mogens Lassen 
- Kay Bojesens søte apekatt 
- Vipp søppelbøtte
- Sunburst klokke designet av George Nelson. Det kan godt hende at denne står på toppen av lista. Drømmeklokka!

Bildene i kollasjen er hentet fra produsentenes hjemmesider

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.