onsdag 17. november 2010

En ting å stryke fra julegaveønskelisten...



Denne skjønnheten er på vei hjem i posten til meg. Egentlig synes jeg det er helt horribelt å bruke så mye penger på en lysestake, men jeg har ønsket og ønsket og ønsket meg den i lang tid nå. Og når nettbutikken 2ispann har tatt den inn og den dermed bare var et tastetrykk unna, ble det litt lettere. Gleder meg til den kommer!

2ispann
er forøvrig en utrolig flott nettbutikk. Godt utvalg og god service! Ta en titt innom hvis du ikke allerede har oppdaget den!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med lysestaken! Den passer veldig fint som adventstake også :)

    SvarSlett
  2. Den lysestaken er så FIIIIIIIIIN ;)!!!! Takk for strømpekompliment. Jeg får se litt hva jeg rekker fram til 1. desember - da jeg har bestemt meg for å ta sypause. Nå holder jeg på med en kolleksjon med lilla og brune, samt lilla, brune og turkise. Røde strømper står i hvert fall på agendaen etter det dersom jeg føler for å gyve løs på flere. Og jeg har fått signaler om at mellomstørrelsen er ønsket.

    Hei og hopp ;).

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.