søndag 21. november 2010

Jeg har fått en award!


Jeg har fått en award - fra jenta med den flotte bloggen Hvite tulipaner. Det var utrolig koselig, og det gjorde meg veldig glad! Ekstra stas synes jeg dette var siden Hvite tulipaner er en av de bloggene jeg har fulgt lengst før jeg fikk meg egen blogg. Tusen takk! :)

Awarden innebærer å skrive om tre ting man liker. Å være sammen med mann og barn rager selvsagt på toppen av lista, men her er tre andre ting jeg liker:

1. Jeg elsker å lese kokebøker, og jeg begynner å få en del kokebøker i bokhylla. Selv om jeg liker å prøve nye oppskrifter, er det egentlig det å lese oppskriftene og se på bildene som er det beste. 

2. Lukten av fjelluft og lyng. Å være på fjellet er rekreasjon i aller beste form.

3. Dyr! Hunder er favoritten, men sauer, geiter, kyr og hester rager også høyt. Ja, og fugler, giraffer, store kattedyr og sjimpanser. For ikke å snakke om ulver! Jeg er fortsatt på det stadiet at jeg kan rope "Hest!" av glede hvis vi kjører forbi en hest. :)

Jeg sender awarden videre til disse: 


Veldig fine blogger! Ta en titt innom hvis du ikke har vært der!

Fine dyr! Magnetdyr kjøpt hos sprell.no.
Totalt 24 deler, så kanskje et alternativ
til godis i årets julekalender?

3 kommentarer:

  1. Så koselig:) Jeg skal se legge ut i løpet av morgendagen forhåpentligvis. Tusen takk!

    SvarSlett
  2. Åå, så koselig! Jeg elsker å få awarder, blir så rørt av sånt jeg! Tusen, tusen takk for det, kjære deg! :)

    Kjempemoro å lese litt mer om deg, og du fortjente absolutt et kirsebær! :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for søte ord:)
    Hyggelig å bli bedre "kjent" med deg, du fortjente absolutt den awarden synes jeg!
    Og koselig å se at vi er flere som er glad i dyr:)
    Klemklem

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.