onsdag 29. desember 2010

Den fineste julegaven!

Jeg har en snill mann som har lest ønskelisten min godt i år. Se hva som lå under juletreet til meg!


Den fine, fine Sunburst-klokka som jeg har ønsket meg så lenge! 


Det ble mye "Oj oj oj!" da jeg pakket opp denne gaven. :)

Nå er julen snart over. Romjulen er dessverre tilbrakt stort sett på sofaen. Jeg slapp ikke unna forkjølelsen jeg heller... Så fort pinnekjøttet og riskremen var fortært, pakkene pakket ut og opprydningen etter julekalaset var unnagjort, lå mor nede for telling. Det er godt det skjedde i den rekkefølgen... ;)

6 kommentarer:

  1. Off, god bedring! Gratulerer med den kjempefine klokka!

    SvarSlett
  2. Kommentaren over skulle altså være fra FRU Nilssons ;)

    SvarSlett
  3. Hei og takk for kommentar!
    For en flott blogg du har!

    Den klokka er bare nydelig - grattis :)

    Blogges!

    SvarSlett
  4. Så ydeleg og lyst du har det i stova di. Lampane, klokka og den herlege Anne Black-pynten rådiggar eg. God nytt år til deg også!

    SvarSlett
  5. Nydelig klokke. Kjekt når man får noe man ønsker seg.

    SvarSlett
  6. Oj oj oj!
    jeg får skrive ønskeliste med store bokstaver, jeg også.
    og øve på en skikkelig fin oj oj oj! :)

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.