torsdag 27. januar 2011

Chalkboard under construction



Tusen takk for alle tilbakemeldingene på forrige innlegg! Jeg fikk "puffet" jeg trengte for å starte, og nå er jeg i gang med jobben.

Det første strøket med sparkel har akkurat kommet på veggen nå. Jeg liker å jobbe med denne sparkeltypen, for den er veldig god i konsistensen og i tillegg lett å pusse når den har tørket. 
Det er første gang jeg helsparkler en vegg, så jeg er spent på hvordan det blir etter pussing. Det kan nok hende det blir nødvendig med et strøk til.

Da er det bare å få handlet inn maling! 

2 kommentarer:

  1. Hei!

    Nå ble jeg imponert! Jeg er rimelig nevenytting selv, og er vant til å pusse opp de fleste ting på egenhånd, men helsparkling av vegger er noe jeg aldri har turt å begi meg inn på. Lykke lykke til! Er kjempespent på resultatet.
    (Tusen takk for koselig hilsen hos meg ♥)

    Ha en super dag!

    Klem Nina

    SvarSlett
  2. Så spennendes :)
    Gleder meg til å se det ferdig..

    Legger meg samtidig til som følger:)

    Martha.

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.