tirsdag 11. januar 2011

Eames RAR



Det er ikke til å stikke under en stol, jeg ønsker meg den største "interiørbloggklisjeen" de siste årene. Eames RAR. Den er så fin! Jeg vet akkurat hvor den skal stå i stua. Et smykke av en stol. Oppi stolen skulle jeg hatt et grått saueskinn. Ikke akkurat nyskapende det heller. Men akk så fint! 

Jeg har bursdag om ikke altfor lenge, så det spørs om ikke jeg må ønske meg tilskudd til vidunderet... 


Ute laver snøen ned igjen. Det er da man skulle hatt en fin gyngestol å sitte i foran verandadøren og studere snøfnuggene som faller. Sukk...

2 kommentarer:

  1. Slenger meg på den :) Den er så fiiin!
    Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg.
    klem Nina

    SvarSlett
  2. Det er en deilig stol!
    Liker teakstolen din og;)

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.