fredag 7. januar 2011

Loppekommode


Jeg liker å krydre et ellers moderne interiør med litt retro ting. Møbler og andre gjenstander fra 50- og 60-tallet er en favoritt, og jeg liker de rette, enkle linjene. Denne kommoden kjøpte jeg på loppis i fjor. Den er av merket Talgø, et merke som jeg tidligere kun forbandt med den lekre bondebrisken i furu som sto på jenterommet mitt på 90-tallet. 

I dag har jeg bestilt to Componibili-moduler som vi skal ha som nattbord. Kjekt med litt julegavepenger til overs! Nattbordene kommer om 2-3 uker, og jeg gleder meg! 

3 kommentarer:

  1. Elsker kommoden din! Den var råkul! Grattis med nye nattbord. Jeg og vil ha ;)

    SvarSlett
  2. Skjønn liten kommode, og liker detaljen med kivilyktene:)

    Liker bloggen din!

    Ha en superduper blogg!

    SvarSlett
  3. så tøff blogg du har!
    linker deg til jeg:)

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.