fredag 28. januar 2011

Lykke kan ikke kjøpes for penger...

...men i går ble jeg et par tusen kroner fattigere, og det gjorde meg glad, glad, glad! :)

Oh yes! En hvit Eames RAR er bestilt! Lykke! 



Jeg har ikke hatt bursdag ennå, men er blitt lovet noen penger i gave, så da bestilte jeg like godt stolen i går. Da blir det jo
litt kortere ventetid. *smiler bredt*

I dag har vi hjemmedag fra barnehagen, så jobbing med tavleveggen er ikke prioritert. Men kanskje jeg pusser ned veggen når kveldsroen har senket seg? I går kjøpte jeg både magnetmaling og tavlemaling, så jeg vet i hvert fall hva jeg skal drive med i helgen. :)


7 kommentarer:

  1. Stolen er fantastisk flott!!Så gøy!

    SvarSlett
  2. Grattis så mye!
    Unner deg stolen av hele mitt hjerte:)
    God helg!
    Klem

    SvarSlett
  3. Grattis!
    Verdens fineste stol! Og sittekomforten er super :)

    Så morsomt at du har sett på akkurat de samme bildene! Blir nok til at vi bestiller de.
    Viser når de kommer på veggen!

    God helg :)

    SvarSlett
  4. Så kjekt!
    den er jo SÅ FIN :)
    Kos deg med tavlemalingen og god helg.
    Klem

    SvarSlett
  5. Grattis med bestilt stol! Men litt mer enn et par tusen fattigere blir du vel med denne stplen...hihi ;)
    Verdt hver eneste krone!
    Den er jo så god å sitte i.

    SvarSlett
  6. Heldige deg som har bestilt denne! Den står på ønskelista mi, men det blir nok en stund til jeg får meg en slik er jeg redd. Jeg har jo fire av de vanlige stolene med stålben, så det for bli med det enn så lenge :)
    Jeg har nettopp derimor kjøpt meg et par sommerfugl bilder fra Hagendornhagen, så jeg hang opp i går. Elsker de!
    Takk for tips om Ceannis putene - de var nye for meg. Masse fint, og jeg er enig at Eggeputen var veeeldig fin :)
    klem Nina

    SvarSlett
  7. sv: tusen takk :)

    Oj, den blir du nok fornøyd med! Nydelig stol :)

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.