tirsdag 18. januar 2011

Oooo-o-oooo...


Bronkitt på tredje uka begynner å slite veldig på kroppen. Hvor mye går det egentlig an å hoste? Mye har jeg funnet ut... Sofaen er min beste venn om dagen. Også denne lille karen da. Laget i teak. Jeg har en ting for slike små teakfugler. De som ikke er så detaljerte, men likevel er så uttrykksfulle. 


I likhet med flere av de andre teaktingene mine er den kjøpt på Etsy. Det blir vel litt feil å kalle det kupp, i hvert fall sånn økonomisk sett, for med portoutgifter blir det ikke akkurat loppepriser. Men jeg synes det er kupp likevel jeg, når man finner noe man faller helt for. :)


A little teak owl bought on Etsy. Love it!

2 kommentarer:

  1. Syk på 3 uka sier du... stakkars DEG!
    Bli fort frisk ;)
    Søt den ugla var da. Godt den holder deg med selskap :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Sykdom er noe herk, høres ikke gøy ut med 3 uker må jeg si.
    Her holder vi oss friske og raske heldigvis.
    Supersøt ugle!
    Ønsker deg god bedring, bli frisk snart!
    Klem

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.