mandag 31. januar 2011

Pauseinnslag


Dagens bilder er lånt fra Hagendornhagen

Når formen kommer seg igjen etter omgangssyken som traff meg med et brak natt til søndag, kommer det innlegg med egne bilder. Tavleveggen er på stedet hvil, men satser på å komme i gang igjen så snart jeg orker. Dessuten har nattbordene fra Kartell ankommet, og jeg er så fornøyd med dem!


Tusen takk for alle kommentarene på innlegget om Eamesstolene. Det er jammen ikke lett å velge når valget står mellom to så fine kandidater! Jeg har egentlig hatt utgaven med stålbeina som favoritt, men klarer rett og slett ikke å la være å tenke på den med trebein. Det er den mannen min også liker best. Det er jo en viss prisforskjell på dem, så det betyr at vi må spare penger litt lenger for å kjøpe dem. Men når målet med sparingen er så bra, så holder man ut litt lenger. :)


Nå skal jeg lene meg tilbake i sofaen og se på Oprah. Fin underholdning når man har en skikkelig sløvedag.

7 kommentarer:

  1. Offda, ønsker deg god bedring!
    Du har faktisk 4 lodd, gøy!
    klem m

    SvarSlett
  2. God bedring stakkars deg!
    Uansett hvilke stoler du velger, så er det som du sier: fine uansett ;)
    Nydelige bilder forresten.
    Klem

    SvarSlett
  3. Koselig blogg du har å fint hjem:) Leste litt nedover- ang tavleveggen! DO IT!! Jeg har en stor tavlevegg på kjøkkenet! En av mine favoritter i hele huset!! Men vi har to strøk tavlemaling og under der et strøk med magnetmaling. Magnetmaling er DYRT og det er så vidt magneten kan holde fast på ett lite ark, så jeg hadde nokk droppet det- hvis ikke selger meder det skal holde bedre med to strøk... Du har så lyst kjøkken at jeg tror ikke du vil synes det er for mørkt heller. Svart+hvitt=sandt :) Lykke til og grattis med emaus stolen- love it!

    SvarSlett
  4. hei
    oj da - den influensagreia kan være tøff.
    gratulerer med eamesgyngestol!
    skjønner at det er vanskelig å velge spisestustol. jeg har som du kanskje vet valgt en med trebein. Synes den gir et lunere/renere preg. men det er jo smak og behag. håper du blir fornøyd.

    jeg har visst glemt å legge deg til i bloggrollen min. Det gjøres herved :)

    god bedring
    klem fra Åpent hus

    SvarSlett
  5. Omgangssyke er helt forferdelig,god bedring om du ikke har kommet deg enda :)
    Og hurra for stolene,jeg må innrømme at jeg er en smuuuule misunnelig.

    Forressten så, JA,det finnes gåsunger nå,vi har fått inn en ny type på skolen idag-du får sikkert kjøpt det i visse blomsterbutikker også.

    SvarSlett
  6. Herligste sommerfuglene dette!! *liker*

    Fin blogg du har!!

    SvarSlett
  7. Kjempefin blogg. Jeg ønsker meg også en Eames RAR stol som skal være i stuen sammen med ny sofaen når den kommer. Ahhh, det er deilig å drømme seg bort i interiørverdenen.

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.