søndag 2. januar 2011

Soverom

Vi hadde tidligere seng og nattbord i Malm-serien fra Ikea, men jeg syntes inntrykket ble så massivt. I tillegg var vi ute etter en seng med bedre liggekomfort, så dermed gikk vi til innkjøp av en Svane Zefir. God seng!

Siden vi ikke har nattbord lenger, er vi på utkikk etter det. Jeg tror det ender med at vi kjøper Componibili fra Kartell.

Og når man først trenger nye nattbord, kan man jo også drømme og planlegge litt ekstra... :)

Bildene hentet fra produsentene

2 kommentarer:

  1. Jeg har også tenkt på å ha componibili fra Kratell som nattbord, men soverommet står nok ikke øverst på prioriteringslista her, så vi får vel klare oss med malm enn så lenge. Sukk!

    SvarSlett
  2. Alltid gøy å planlegge og samle inspirasjon, selv om det kanskje ikke blir akkurat sånn som man absolutt vil ha det.
    Alle møblene på soverommet vårt er Ikea Malm, unntatt garderobeskapet som heter Hopen tror jeg. Så jeg kasta ut Malm-nattbordet og satte inn Componibili fra gjesterommet:)
    Veldig lei Ikea-senga, men får holde ut litt til, i hvert fall nå som jeg har malt den:)

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.