fredag 4. februar 2011

Awarder

Jeg har vært så heldig å få noen awarder, noe jeg setter enormt stor pris på. Det er fint å vite at noen liker det man gjør. For hver nye kommentar og hver nye følger jeg får, blir jeg veldig glad. 

Awardene har jeg fått av de flotte bloggene
Hvite tulipaner og Nordlys. Det er to blogger jeg alltid må innom på mine runder rundt i Blogglandia. Ta en tur innom hvis dere ikke har vært der! Mange fine innlegg, flotte bilder og god inspirasjon!


Den første awarden, Stylish blogger Award, inkluderer å fortelle 7 ting om meg selv. Derfor:


  1. Jeg liker å lese rutetabeller. 
  2. I en periode på ungdomsskolen digget jeg Metallica. Har ikke like "tøff" musikksmak lenger, men synes fortsatt at Nothing else matters er en av de fineste sangene som finnes. 
  3. Når jeg først er inne på musikk, kan jeg fortelle at jeg er veldig glad i jazz.
  4. Jeg elsker lakris. Har en gang spist så mye Djungelvrål at jeg fikk kroppslige symptomer med hjertebank, kaldsvette og kvalme. Overdose med andre ord. Og det tok lang tid før jeg spiste disse salte apene igjen. 
  5. Jeg er veldig god til å lese bruksanvisninger og er en racer til å montere Ikea-møbler.
  6. Har gått på skole i 66 % av årene jeg har levd.
  7. Jeg skriver lister over alt mulig, men er ganske dårlig på å skrive lister som innebærer å skrive 7 ting om meg selv.

Den andre awarden, Beautiful blogger Award, har følgende spørsmål som skal besvares:
  1. Ta opp nærmeste bok, og slå opp på side 18, og let frem linje 4 - hva står det der?
    "...hjerte, gjorde henne likevel uvant svimmel og het." Fra Flimmer av Anne Holt og Even Holt, en thriller om en hjertelege og en implanterbar hjertestarter som er verdens mest solgte. Har til gode å starte på den foreløpig.
  2. Hva var det siste du så på tv?
    "Sporløst forsvunnet" på NRK1
  3. Bortsett fra datamaskinen - hva hører du akkurat nå?
    Lyd fra TV
  4. Når var du sist ute og hva gjorde du da?
    Da jeg hentet barna i barnehagen i ettermiddag.
  5. Hva har du på deg nå?
    Hvit singlet og sort kosebukse.
  6. Hva var den siste filmen du så?
    The Bee Movie
  7. Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet?
    Har ofte drømt om å bo et år i et annet land, men kommer nok ikke til å gjøre det. I hvert fall ikke før jeg blir pensjonist og har kjøpt leilighet i Italia hvor mannen og jeg kan nyte livet om vinteren. ☺
Den første awarden skal sendes videre til 10 stykker og den andre skal sendes videre til 7 stykker. Jeg kunne ha sendt denne awarden til alle på blogglista mi, men får begrense meg og velger derfor følgende:

Dette er fantastiske blogger! Kikk innom dem!


Her er bilde av strikkeprosjektet mitt for tida. Tykt deilig garn i en nydelig farge som forhåpentligvis ender opp som noe fint. Det kan jo ikke gå helt galt når jeg bare skal strikke rett frem. ;)

10 kommentarer:

  1. hehe..artig å lese om deg :)
    Jeg skriver også lister, over alt, mannen min blir sprø av listene mine.
    Tusentusen takk for Award, kjempestas!

    SvarSlett
  2. KJekt å lese. Skal du strikke puff? Jeg har også lyst på en, men redd jeg gir opp etter første maska. Har ikke så god tålmodighet med strikking.

    SvarSlett
  3. Hyggelig å vite litt mer om deg:)
    Er det puff du strikker?Bruker du Fat&Happy-garnet?
    Jeg har bestilling på en grå puff, men klarer ikke helt å finne ut av hvilket garn jeg skal bruke. Ull loer jo så fælt, og så er det nupping da. Noen erfaringer å dele med meg?
    Ha en fin helg! Her skal det shoppes med svigermor, hihi:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Fin farge på garne ditt, det blir kjekt å se hva du holder på med. Jeg synes det er fint med bare rillestrikk, synes det blir et stilig uttrykk.

    Ha en fin lørdag.
    Hilsen Annfrid

    SvarSlett
  5. Hjertelig takk for award!!!!:)
    Lurer på hva du strikker?kan det være pute?
    Fin farge.Er det eskimo eller easy;)?
    God helg;)

    SvarSlett
  6. Tusen takk for award, kjempeglad :)
    Lurer på om du har en puff på gang?
    Det har jeg! Men det går ikke akkurat unna! Et par omganger til dagen er vel max det jeg rekker :)
    Gleder meg til å se hvordan prosjektet ditt blir!
    Gratulerer med vel overstått! Herlig presang du fikk.

    Ha en god helg! Her er det dåp i helga :)

    SvarSlett
  7. PS: Kjekt å bli litt bedre "kjent" med deg!

    SvarSlett
  8. Jeg tipper det blir kjempefint! Legger meg til som følger jeg, mye fin inspirasjon å hente her hos deg :D

    SvarSlett
  9. Tusen hjertlig takk for award,nå ble jeg glad :) Jeg skal ta meg tid til å svare på den i løpet av uken.

    Så utrolig fint garn du bruker på strikkeprosjektet ditt,hva slags garn er det?

    God søndag :)

    SvarSlett
  10. Så hyggelig!
    Tusen takk for at du vil gi til meg!
    Har nettopp svart på den ene, denne kommer senere da;)
    Kjekt å lese om deg!
    Holder på å strikke noe jeg og;)
    klem m

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.