fredag 25. februar 2011

"Beiter de?"


Det var spørsmålet jeg fikk av mannen da jeg tok disse bildene. Ikke godt å si, men gress og gaseller var en fin kombinasjon syntes jeg. Og litt arrangering og oppstilling må være lov før fotoshooten. (Er det forresten gaseller?? Jeg er ingen ekspert på hjortedyr...)



Disse to skapningene er mitt siste teakinnkjøp på Etsy. Siste som i "latest", ikke "last". For det blir sikkert fler... Det jeg imidlertid er ganske sikker på er at dette er mitt mest "kitschy" kjøp. Uansett er de søte der de står og kanskje lurer på om gresset er grønnere på andre siden.

Det var moro å lese meningene deres om temaet i forrige innlegg! 


Ha en fin fredag og fin helg! Jeg har planer om å bake boller med marsipanfyll som jeg ikke kan stoppe å tenke på etter å ha lest dette innlegget. ☺

5 kommentarer:

  1. Fine kommentar fra mennen din, Hi Hi.
    Syns de var kjempefine:), vet heller ikke forskjell på en hjort og en gaselle;).

    Leste innlegget om de bollene, de såg bare fantastiske ut:)
    Ha en fin fredag
    Klem

    SvarSlett
  2. Så fint lys du har fått til på bildene av de søte gasellene :)

    Nå er det fredag og helg. Håper du får en fin en :)

    SvarSlett
  3. Så fine!! Sånne husker jeg mamma hadde når jeg var liten. Må jammen høre om hun har dem fremdeles ;)

    Ha en riktig god helg!
    klem

    SvarSlett
  4. så søde!!

    ellers masse herlig gult her hos deg for tiden. digga de trykka litt under her...

    god helg
    klem

    SvarSlett
  5. Så herlige de var. Flotte og elegante.
    Jeg kom på et argument på forrige innlegg...at jeg selv hadde nok ikke likt om jeg hadde designet noe, så vips florerte det med billige kopier på nettet. Hadde nok ikke satt pris på det!

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.