fredag 11. februar 2011

Bevar ditt hjerte...


Her er bilde av den flotte premien jeg vant hos Mrs Hardy for litt siden. Et veldig fint bilde med tekst. 

"Bevar ditt hjerte fremfor alt du bevarer, 
for livet går ut fra det"


Fine ord man kan ta med seg på veien gjennom livet. Tusen takk, snille Manuela!



Den fine orkidéen fikk jeg av noen venninner til bursdagen. Orkidé er en av mine favorittblomster. Høyreist og elegant. Jeg tror orkidéer trives godt her hjemme, for med jevne mellomrom kommer de med nye knopper.


Med dette ønsker jeg alle en god helg! Får håpe at snøvær og blåst har gitt seg for denne gang, og at alle får to solfylte og fine dager! 

8 kommentarer:

  1. For en fin gave -begge to!
    Heldig du har vært...
    Strålende helg ønskes deg også!
    Klem

    SvarSlett
  2. Herlig bilde!! Og kommoden var ikke så verst den heller...;) Skikkelig retro kult:)

    SvarSlett
  3. Kjempefint bilde, du er heldig som vant:).
    Syns også kommoden var kul:)

    Klem Hilde

    SvarSlett
  4. Hei Trine!
    Wow, så kjekt at du ville vise frem premien! Håper ikke bilde ble skadet under transport, ser jo ikke sånn ut...
    Selvfølgelig kan du låne mitt digitale bilde!
    Passer jo kjempefint inn her, og med den nydelige orkideen :)
    Flott innlegg:)
    Ha en fabelaktig helg :P
    klem m

    SvarSlett
  5. Fine ord.
    Fin blomst.
    Fine bilder.

    Fin helg til deg :)

    SvarSlett
  6. Flott bilde, blomst og kommode!
    Heldig er du.

    Ha ei fin helg

    Klem Silje

    SvarSlett
  7. Så nydelig det var det bildet med nydelig tekst.
    Puffen du har strikket, har jeg også laget i en mørkere gråfarge. ER så glad i den og har lyst på flere.
    Ha en fin kveld.
    Hilsen fra Agathe.

    SvarSlett
  8. Kjempefint bilde med kjempefine ord på!
    Tusen takk for stemmen din, jeg er fortsatt litt i sjokk etter at jeg oppdaget at jeg er en av ti:)Crazy!
    Håper du får en superfin morsdag!
    Klem

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.