torsdag 10. februar 2011

Majakjoler

I Epla-butikken til søte Ida Victoria er det så mye fint! For ikke lenge siden kjøpte jeg en liten lommebok av henne, og i dag kom det to nydelige Majakjoler hjem til oss i posten.


Fargene er nydelige og stoffet er mykt og godt. Og kjolene er utrolig pent sydd!


Søte, fine knapper!


Kjolene brakte litt solskinn inn i stua til to forkjøla og slitne jenter! ☺ 

Det var vanskelig fotolys i dag, så bildene mine yter dessverre ikke de fine kjolene full rettferdighet... 

Er du ute etter en unik gave til en liten jente, anbefaler jeg å ta turen innom denne butikken!

Til slutt; tusen, tusen takk for alle hyggelige kommentarer på strikkepuffen min. Jeg blir helt overveldet jeg! Og veldig, veldig glad!☺

9 kommentarer:

  1. helledussen - de var nydelige. takk for tipset. og epletipsene inne hos meg. kjempefin hjelp

    må skyndte meg å nyte å shoppe småkjoler nå når lillemor fortsatt er lita! :)

    fin torsdag til deg
    klem fra Åpent hus

    SvarSlett
  2. Som sagt så gjort. Vips hadde jeg bestilt lommebok i bursdagsgave til en venninne fra samme siden. Hun lager helt fantastiske ting jo! Takk for strålende tips.

    SvarSlett
  3. NYdelige kjoler, jentene blir nok skjønne i disse:).

    Klem Hilde

    SvarSlett
  4. herlig kjole!
    så bra puffen ble! gøy :)
    klem m

    SvarSlett
  5. Utrolig søte kjoler med noen fantastiske detaljer!! :)

    SvarSlett
  6. Knallsøte kjoler. Og for en fin puff du har strikket. Den ble kjempefin!

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.