tirsdag 22. februar 2011

Mission completed!


Endelig er tavleveggen ferdig! Som jeg skrev i forrige innlegg, ble det skikkelig ruglete av den magnetiske malingen. Så etter å ha pusset og pusset så jeg omtrent hadde kramper i armmusklene og nesa var så full av magnetstøv at jeg nesten ble magnetisk selv (ja, jeg burde ha hatt på støvmaske...), bestemte jeg meg for å sparkle. Dermed ble det ny runde med helsparkling med et tynt lag sparkel for å fylle ut mellom ruglene. 

Etter pussing innkalte jeg malerekspertisen (les: min kjære mann som har malt 95 % av alt her i huset) for å få på Lady Pure Color. Fantastisk maling! Så matt og fin! Det eneste negative med den var at det tørket vanvittig fort, så man måtte jobbe på for å ikke få ujevnheter etter bruk av pensel nær kantene. Men ellers veldig bra! Fargen er mørk, mørk grå, kode S 8500-N.



Ukekalenderen fant jeg inspirasjon til inne hos Fru Fly. Her er det én rad til hvert familiemedlem og én rad til dagens middagsrett. Ingen unnskyldning for å ikke planlegge middager lenger!




Ny lekeplass for både liten og stor!☺

8 kommentarer:

  1. Så fint det ble,
    malte du en gang til med magnetmalingen?.
    Ukekalenderen til fru fly er genial, lurt å planlegge middagen for uken:).

    Klem Hilde

    SvarSlett
  2. Så flink du har vært! Ser jo kjempebra ut :)

    SvarSlett
  3. Veldig bra jobba! Det ble kjempefint! :)
    Burde nok vurdert en middagsplanlegger selv, for du verden så vanskelig det innimellom kan være å finne på smarte middager, som er passe sunne og passe kjappe å lage! ;)
    Ha en finfin kveld!
    Klem Carina

    SvarSlett
  4. Det ble jo kjempefint da!!
    Verdt strevet! :)

    SvarSlett
  5. Så bra det ble. Du har gjort en iherdig innsats her. Skikkelig fink!

    SvarSlett
  6. Flinkis,bra jobba!
    Det ble seende veldig bra ut,kult at det også er litt størrelse på tavla.

    SvarSlett
  7. Kjempefint! Jeg har planer om å gjøre det samme, men blir det veldig ruglete av den magnetmalinga, altså? Jeg har tenkt til å male på en gipsvegg.

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.