onsdag 2. februar 2011

Monkey business

Da har denne fruen blitt 31 år. Kanskje ikke like sprek som en apekatt, men i hvert fall lykkelig eier av en. Fine gaven fra mann og barn! ♥


Nå svinger han seg i String-hylla vår og beskuer sitt nye hjem. 


Blomster ble det også på mor. Flotte tulipaner!


Da er det et år til neste gang jeg skal svinge meg i taklampa. 
Ho-ho-ho-ho-hi-hi!! (De som kjenner meg på ordentlig vet at jeg er veldig flink til å lage apelyder. ) 

Det er fint fotolys om dagen. Bildene er tatt med manuelle innstillinger, og jeg driver fortsatt og øver meg. 

Ha en flott onsdag alle som kommer innom her!

10 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med dagen som har vært!Nydelig gave du har fått. Og nydelige tulipaner, selvfølgelig;)
    Synes du er flink til å ta bilder jeg!Og lyset hjelper jo såklart masse!
    Kjipt med det sengeteppet mitt, men nå har jeg bestilt to sengesett til fra By Nord, det med tre på, vi har også dobbeldyne så det blir jo kjempefint. Trenger ikke sengeteppe da:)
    Ha en fortsatt fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  2. GRATULERER med vel overstått :)
    Koselig og fin gave du fikk...
    Fine bilder og tulipaner også.
    Ha en fin dag som 31-åring ;)
    Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen som var!!
    Apen fra Bojesen er bare rålekker, jeg ønsker meg dachsen i samme serie:-)

    Ha en super onsdag:-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen som var.
    Apen er bare såå herlig! Jeg ønsker meg slik, jeg også.

    Ha en fin dag, kjære venn.

    SvarSlett
  5. Har du hatt bursdag?? Gratulerer så mye med dagen som har vært. Apen er jo en flott gave :) Nydelige tulipaner også.
    klem igjen :)

    SvarSlett
  6. Hei.
    Gratulerer! Her skal frua feires i morgen faktisk ;)Men har sluttet og telle år...;);)

    Så hyggelig at du vil følge meg!
    Legger meg til jeg også :)

    Ha en fin kveld! :)

    SvarSlett
  7. Gratulerer med dagen, kanonfin apekatt.
    Kjempefine bilder du har tatt, kjekt å utforske kamera:).

    Klem Hilde

    SvarSlett
  8. Gratulerer med vel overstått! Kjempefin gave og nydelige blomster du har fått! :)
    Bildene er forøvrig også kjempefine!!
    Klem Carina

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye med dagen som var :)-og så artig apekatt du har fått deg.
    Håper du får en finfin uke.
    :)

    SvarSlett
  10. Hei, i dag fant jeg bloggen din, så fint det var her hos deg. Legger meg til som følger jeg;) Kikk gjerne inn til meg på bloggbesøk om du har lyst også. Ha en fin helg som kommer, hilsen Wilhelmine

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.