onsdag 16. februar 2011

Pretty pink

Når jeg ser på bilder hos bloggere som har mye farger i hjemmet sitt, koser jeg meg. Farger er deilig! Fargerike bilder som gir energi og godfølelse! Bildene på bloggen Fjeldborg er gode eksempler på slike feel good-bilder. Deilige pasteller i god mix!

Når det kommer til mitt eget hjem er det derimot ganske mer nøytralt. Jeg har flere ganger prøvd å innføre litt farger, men ender som oftest opp med å føle meg litt ukomfortabel hvis det blir for mye. 


Men noen gjenstander med farge blir det likevel i heimen.


Gjenstandene fra Emalox har en nydelig rosafarge. Lysestakene har jeg fått av svigerfar og den lille bollen er kjøpt på Etsy. 

Puta er en av de få tingene jeg faktisk har laget av de retrostoffene jeg bare
måtte ha. Det er rart det der, hvordan man blir inspirert og ser for seg de store mengdene av ting man skal sy, og så vokser bare haugen av stoffer i stedet...
¨

Selv om det ikke er så mye rosa i interiøret her, får jeg min dose rosa likevel omtrent daglig. Med to små jenter i huset er ikke det til å unngå når man skal finne klær... Dessuten liker jeg godt rosa blomster!

Hva synes du om rosa?

Da er det bare å gå på jakt etter neste farge...

3 kommentarer:

  1. Elsker rosa! Så vårlig og feminint:)
    Klem m

    SvarSlett
  2. Elsker den sorafargen. Den er sånn grårosa. Me likes a lot!

    SvarSlett
  3. Rosa er fint, men av og til kan det bli litt for sukkersøtt for meg. Men da skal det myye rosa til :) Liker kanskje bedre den skarpe rosafargen enn den lyse sånn interiørmessig, men det er fordi det passer mye bedre inn her hos oss... ;)
    Hos deg derimot var det smashing!

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.