onsdag 30. mars 2011

Dette er ikke en syblogg,

men jeg har faktisk brukt symaskinen mer de siste ukene enn jeg har gjort på alle årene siden jeg freste meg frem til symaskinsertifikatet på barneskolen. Man blir jo så inspirert av alle de flinke bloggerne rundt omkring! ☺

Her er bilder av siste tilskudd til putesamlingen. Jeg falt pladask for de fine skråputene til flinke dilldall-Nina første gang jeg så dem, så den varianten måtte jeg prøve ut.



Her fikk jeg brukt de fine stoffene jeg kjøpte på Etsy for litt siden. Det prikkete gule er fra Panduro. 


Takk for alle de hyggelige kommentarene om stolen min! Den er så fin! Jeg er fortsatt en tur oppe i skyene, og jeg blir litt ør i toppen av å se på den.
I'm in love! For vanlige mennesker høres dette helt sikkert utrolig teit ut, men jeg er sikker på at interiørbloggere skjønner at det går an å bli litt småforelsket i en stol. ;)

Ha en flott dag alle!

23 kommentarer:

  1. Kjempefin pute! Jeg blir så imponert over de som orker å drive med skjæring av stoffer og lappeteknikk. Jeg har gjort det noen ganger og synes det er så kjeeehedelig, hehe. Derfor blir det ofte bare et stoff på hver side hos meg. Schmokk schmokk liksom!

    SvarSlett
  2. Hi hi, det er lov å vær småforelska i stolen:),
    jeg er det ennå og jeg fikk min til jul,hi hi.

    Puta var knallfin, syns det er kjempekjekt å se,
    puter er jo interiør det;).

    Ha en fin onsdag.

    SvarSlett
  3. Denne stolen har jeg og, og jeg skjønner godt hva du mener. Får drømmende øyne hver gang jeg snakker om stolen min :) Her om dagen fikk jeg rokkeringen borti den, og det ble en stor rød stripe på den. KRISE! Mikrofoberklut og Jif skurekrem i 30 min og flekken gikk vekk, tilslutt. Puh!

    SvarSlett
  4. finfine puta i fine stolen!
    happy for you:-))

    SvarSlett
  5. Så flink du er til å sy :) Fine stoffkombinasjoner . Og den stolen ;)
    Hilsen Janne

    SvarSlett
  6. Flink du er! Puta ble fin, herlige vårlige farger!
    Klem

    SvarSlett
  7. Det er så lov, så lov! Jeg forelsker meg støtt og stadig i de lekre ting som får være med hjem. For en nyydelig pute du har laget og lekker stol ;)

    SvarSlett
  8. Stolen er nydelig! Jeg fant to små vanlige plaststoler, og hadde det ikke vært et overkommelig prosjekt for meg, hadde jeg kjøpt de på flekken og satt på slike kule ben...men så er det noe med...hvor finner jeg slike ben...hvordan får de på og de hadde sikkert uansett ikke blitt like fine som orginalen...

    For en fantastisk fin pute du har sydd!! Nydelig!! Gjør ikke meg noe om dette er en interiørblogg med noggo attåt ;) Bare lækkert det :) Fin uke te dæ!

    SvarSlett
  9. FIN pute!! Tror jeg må sy meg en selv:) Stolen er lekker- har hatt min i ett godt halvt år- å jeg er litt småforelsket enda :) Hihihi!!

    SvarSlett
  10. du er en inspirasjon for meg når det gjerlder å sy. du produsere da så masse fint. puta var rålekker, og så litt for avansert ut for meg...men kanskje jeg kan gjøre et forsøk en dag. nå har jeg jo så masse masse fine stoffer.
    og jeg forstår godt at du er in love jeg....rålekker stol!!!
    klem

    SvarSlett
  11. knallfin pute!! Love it :)


    Og du - forstår deg fullt og helt ;) Er like forelsket i den stolen som deg.. hihi.. Vi er kanskje tussete og rare vi interiørbloggere.

    klem :)

    SvarSlett
  12. Skønner godt det er mulig å bli forelsket i en stol;) Haha. Den er jo så fin!
    Fin pute også forresten:)

    SvarSlett
  13. Hei hei.
    Nydelig pute du har sydd, fikk skikkelig sommerfølelse av den :)

    Takk for kommentar inne hos meg:) Sofaen vi har er karlstad og vi er kjempefornøyd, noen kan kanskje synes den er litt hard men vi synes den er helt perfekt. Kan absolutt anbefales :)

    Klem fra Trine.

    SvarSlett
  14. Ja, nu bliver din stol da bare ikke mere perfekt!! Det ser bare SKØNT ud! Tillykke med begge dele! Og er der noget, der giver mere tilfredsstillelse end, når man lader sig inspirere og lige pludseligt har produceret ting og sager?? Det synes jeg ikke ;)

    http://blomstertankerogoreringe.blogspot.com

    SvarSlett
  15. Tusind tak fordi du stemte hos mig :) Det betyder bare så meget for mig at høre så mange meninger som muligt! Glæder mig til at vise et resultat :)

    Knus

    SvarSlett
  16. Flotte puter du syr!! Og jeg drømmer om en slik stol, så forstår godt at du er forelsket;)

    SvarSlett
  17. Veldig fin og pute med flotte stoffer. Passet kjempegodt i nystolen din.
    Har ikke prøvd meg på sånne skråputene enda, men nå fikk jeg lyst å prøve.
    En fin, fin kveld til deg.
    Klæm fra me

    SvarSlett
  18. Syns du har vært flink! -fine farger og passer jo gått nå når det går mot påske tom!!!

    SvarSlett
  19. Gult er jo bare kult! Flott stoffkominasjon.Og grattis med stol. Lykke kan av og til kjøpes for penger;))

    Helle

    SvarSlett
  20. Den likte jeg utrolig godt, så fine stoff og farger! Jeg drømmer fortsatt om å ta tak på syingen av puter, si gjerne fra om du har noen hotte tips som gjør at jeg tør å ta sats :) Ha en strålende dag, jeg blir glad av å lese bloggen din:)

    SvarSlett
  21. Så utrolig fin den ble! Elsker fargene og jeg virkelig ELSKER ELSKER ELSKER stolen den ligger i. :)

    Ha en superfin dag!

    SvarSlett
  22. Lekker pute! Flotte fargar og mønster. Og eg har så lyst på ein sånn stol også.. eller to ;)

    SvarSlett
  23. Lekker pute, og eg har så lyst på ein sånn stol også.. eller to ;)

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.