tirsdag 29. mars 2011

Endelig!



Etter 8 lange uker kom endelig min etterlengtede Eames RAR. O' lykke! Her snakker vi utsøkt design. Perfekt kombinasjon av rette linjer og myke kurver. Hvitt, blankt stål og lyst tre. Lovely!


Når vi først snakker design, så snakker vi i hvert fall ikke flatpakket. Det er godt jeg har stor bil, for selv om stolen ikke er så stor, er det alt annet enn hva man kan si om pappesken den kom i. Diger! Så vær beredt hvis det er flere som skal på stolshopping. ;)

Nå må jeg gynge litt. Happy happy! ☺

24 kommentarer:

  1. grattis,
    grattis,
    misunnelig,
    misunnelig!!
    klem
    klem;-))

    SvarSlett
  2. ooOOoo - lucky bastard!!! Gyng ivei og NYYYYT :)

    klem

    SvarSlett
  3. NICE NICE NICE!!!
    you lucky girl. enjoy!!

    SvarSlett
  4. Gratulerer! Den er jo bare knasende feiende flott!
    Klem

    SvarSlett
  5. Grattis! gyng i vei! det har du jo fortjent etter sååå lang ventetid! stolen e kanonfin! ønske mæ en sånn en æ åsså!

    SvarSlett
  6. Gratulerer med nydelig stol!

    SvarSlett
  7. Åh, du er jammen HELDIG!!!!
    Nyt lykkerusen!!!
    klem

    SvarSlett
  8. Lekkersmekker! Sikler på den, men har heldigvis ikke plass, haha. :)

    SvarSlett
  9. Så kjekt den endelig kom:),
    den er bare sååååå lekker, kommer aldrig til å bli lei den stolen:).
    Til og med ungene her hos oss er glad i å sitte i den:).
    Kos deg og gyng i vei:)

    SvarSlett
  10. Jeg ææææææææææææææææææææælsker Eames stole! Jeg ønsker mig selv rigtig meget Armchair med træben! De er en fryd for øjet, og så sidder man jo faktisk VIRKELIG godt i dem. Tillykke med dit nye Eames familiemedlem :)

    Knus

    http://blomstertankerogoreringe.blogspot.com
    (Hvis du har tid, må du gerne hjælpe mig med min afstemning...)

    SvarSlett
  11. Kjenner til følelsen!! Kjedelig når det er så lang leveringstid!! Men den som venter på noe godt ;)

    SvarSlett
  12. wow, den er nydelig!
    kos deg i gynginga!
    klem manu

    SvarSlett
  13. HELDIIIIG! Den er helt fantastisk :D Kos deg i den nye stolen din.

    SvarSlett
  14. Den er SÅ fin!! Dessverre for liten for vår høye familie, men knallfin :) Nyt den! :)

    SvarSlett
  15. Åååå, det var det du ventet på :) Gratulerer så masse med den fine, fine gyngestolen. Har to sånne Eames-stoler til spisestuen og er veldig glad i dem.
    Kunne godt tenkt meg en sånn gyngestol.
    Ha en fin, fin kveld.
    Klæm

    SvarSlett
  16. Gratulerer så mye med ny stol. den er virkelig verdt å vente på :)

    Vi har compinibili selv, men den står ved siden av stolen du har fått deg, tenkte å ta det opp på soverommet for å se hvordan det blir, men tror uansett jeg vil ha noe vegghengt, frigjør gulvplass, og lettere rengjøring. ;)

    SvarSlett
  17. Gratulerer så mye! Stolen er rett og slett fantastisk, så nå er det bare å kooose seg! =)

    P.s Endret litt på teksten på mitt forrige innlegg, for det var fort gjort å misforstå så jeg...

    Klem Carina

    SvarSlett
  18. Fiiiin! Må si jeg er litt misunnelig ja! God gynging!

    Kram

    SvarSlett
  19. I like.. NO I LOVE IT.

    /Mia :)

    SvarSlett
  20. Hei,

    Den er udiskutabelt lekker. Er den like god å sitte i?

    SvarSlett
  21. Grattis - den er nydelig og en favoritt i hus her også!!!

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.