mandag 7. mars 2011

Gult & rosa


Gult og rosa er en frisk og vårlig kombinasjon. Den gule vasen er kjøpt på Etsy og kom i posten i dag. Den rosa skålen er fra Emalox.

Se også fint innlegg om gult og rosa hos Hvite tulipaner og innlegget til Supersnellas utlodning der en av premiene er et &-tegn dekorert med gul Pip-tapet! To av mine favorittblogger! ☺ Takket være innlegget til Supersnella fikk mitt &-tegn også Pip-tapet i dag etter å hatt en annen tapet noen uker.

En ny uke er i gang. Håper den blir fin for alle dere som kommer innom her! ☺

10 kommentarer:

  1. FANTASTISK herlige farger :)
    Og ikke minst...fine ting!
    Ja, liker også veldig godt bloggene du nevner.

    Fin uke til deg også.

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei:)
    Nydelig gul vase!
    Morro med gul&rosa-obsession:)
    Ha en fin uke du og!
    Klem

    SvarSlett
  3. Fiiine! To av mine absolutt favorittfarger!
    Hilde

    SvarSlett
  4. Elsker de fargene:),
    knallfine &`en med pipp tapet:).
    Klem Hilde

    SvarSlett
  5. skjønne farger
    gratulerer med utmerkelser
    klem fra Åpent hus

    SvarSlett
  6. Nydelig bilde og fantastiske farger sammmen!

    God uke til deg!

    Klem

    SvarSlett
  7. Herlige farger - får følelsen av sol og vår :)

    SvarSlett
  8. Se der ja, gult og rosa hos deg også! Lekker kombinasjon med vasen og skålen. Hva er det bak der? Tapet? Pute?

    SvarSlett
  9. Gult og rosa er super duper fint!*smil*
    ...og jeg falt pladask for bildet ditt!
    ...mon tro om jeg skulle funnet frem noe gult og rosa i hus etterhvert...*blunkesmil*

    Ønsker deg en fortsat tifn fin kveld!

    Klem fra meg

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.