torsdag 31. mars 2011

Hundre elefanter kom marsjerende...

...bortover min snødekte veranda... Hadde det enda vært så vel at en gjeng elefanter kunne kommet og trampet og blåst bort den snøen som nå har lagt seg på verandaen! Hvorfor i alle dager må det begynne å snø dagen før vi tipper over i april??

Vel, det er ingen elefanter ute på verandaen min, men inne i stua er det nå kommet et stykke flott stoff med fine elefanter på. Elsker fargen og mønsteret! Stoffet er kjøpt i
denne Etsy-butikken. De donerer en prosentdel av inntektene sine til Redd Barna i Japan, så det er jo enda en grunn til å kjøpe noe derfra.


I posten har det også kommet et bilde kjøpt her. "Det passer til det gule!" sa den ene lille datteren vår da jeg holdt det ved siden av puta i stolen. Den andre datteren vår elsker gult for tida, så det gleder et mammahjerte å se at interiørinteressen har våknet tidlig. ;)


Ha en fin torsdag! I morgen er det fredag og helg igjen. Jippi! ☺

15 kommentarer:

  1. ...vakre fargekombinasjoner
    =
    Vårstemning

    =

    LIKER :)

    SvarSlett
  2. Hundre elefanter her også. Sukk, her som plenen hadde kommet frem i hagen også. Jaja, vi får håpe det smelter like raskt som det kom.

    Knallfint stoff og bilde!

    SvarSlett
  3. Fantastiske farger! Elefantstoffet var kjempestilig. Du er heldig som kan å sy.. Det er et av mine mål dette året.

    Ja, de putene er dyre... Jeg må innrømme at jeg liker nr 2 og 3 best. Nr 1 er fin, men lignende puter kan man finne billigere andre steder:) Mulig man kan lage et trykk selv også. Du som kan å sy kan sikkert klare det.

    Ha en super torsdag. Her laver snøen ned. Jeg skjønner ingenting....

    klem, Marthe

    SvarSlett
  4. Herlige fargekombinasjoner. Likte godt elefantteppet!
    Fin dag til deg
    Klem

    SvarSlett
  5. Nydelig stoff med skjønne elefanter! Og den stolen din da!! Heldige du. Har så lyst på en jeg også. Men kjøpte kjøkken i går, så jeg må nok se langt etter drømmestolen..

    Klem:)

    SvarSlett
  6. Herlig, varm gulfarge :)
    Likte så godt det bilde...
    Må nok ta en titt på den nettsiden ;)
    ha en fin torsdag, og håper snøen smelter hos deg...
    Klem

    SvarSlett
  7. Se der er bildet på plass:) Så kjekt!! Jeg ble inspirert av puta di- iog fikk smelt sammen ei i en fei igår ettermiddag :)

    SvarSlett
  8. åh for et fint bilde/plakat..og ja det passet jo perfekt til den fine fine puta. og elefant stoffet var vidunderlig.
    elsker elsker gult....så enig med dattera jeg...
    klem

    SvarSlett
  9. Jeg tok en runde på etikettene dine for å se litt mer hos deg! Å HVOR har du fått tak i string-hylla!?? Er den fra en nettbutikk- eller får du tak i den i norge? Den har jeg SÅÅ lyst på :)

    SvarSlett
  10. Gult er en herlig farge! Etsy er jo en gullgruve, jeg har gjort en del gode kjøp der.
    Her snør det også...

    SvarSlett
  11. Herlige farger, stoff og plakat. Du er jo virkelig en reser på å sy flotte puter.

    Navnelapper kan du bestille på minanamnband.se
    :)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  12. Helt enig, unødvendig at det skulle snø i dag!!

    Så mange herlige nye puter her hos deg, i flotte vårlige farger!

    SvarSlett
  13. Fiiiiint stof :) Jeg skal virkelig til at have købt mig noget med print!

    SvarSlett
  14. Vakkert stoff, vakkert bilde.
    Gir godfølelse i magen.
    Deilig fredag til deg og dine. ♥

    SvarSlett
  15. hei og takk for hilsen
    heldiggris som har Sunburst!
    svarte den til forventningene?
    har du funnet en fin plass til den?
    (Husker ikke om du har vist den på bloggen)

    god ukestart til deg
    hilsen Åpent hus

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.