onsdag 9. mars 2011

Krafttak mot kreft

I dag kommer det et innlegg om noe som er viktigere enn all verdens interiør. Kreft. Bare ordet er skremmende. De fleste kjenner noen som er blitt rammet av kreft. Vår familie intet unntak. Heldigvis går forskningen fremover slik at flere og flere overlever. Men for kreft i lunger, bukspyttkjertel og spiserør er dødeligheten fremdeles høy. Pengene fra årets innsamling går til forskning på nettopp disse kreftformene.


Trykk på bildet for å lese mer. 


For å støtte kan du gjøre to enkle ting:
Send <KMK> til 2277 og gi 50 kr eller ring 820 43 743 og gi 100 kr.


Er du med?

14 kommentarer:

  1. Takk for enda ett tips!!! Detr var en enkel måte å bli med å støtte på!!

    SvarSlett
  2. Takk for tipset,
    Dette er en sak jeg støtter, vi er selv rammet av kreft i familien, helt forferdelig..

    Ang. stativet til kamera, kjøpte jeg et ganske rimelig på siba, det heter hama og kostet ikke mer enn 400kr :), fungerte kjempefint:).

    Klem Hilde

    SvarSlett
  3. Takk for tipset! Så viktig så viktig. Mamman min døde av nettopp kreft. Skummel sykdom!
    God onsdag til deg!
    Hilde

    SvarSlett
  4. Hei på deg :o)

    Selvfølgelig.. har bestilt på kaffebrus.com

    SvarSlett
  5. Da må du bestille!! Det gjorde seg med litt farve i stua og på gangen :)) Muligens det blir flere etterhvert :) Hvordan fant du de pludselig?? Jeg finner lite på etsy uten at jeg vet om det på forhond;)

    SvarSlett
  6. Dessverre kjenner de fleste av oss noen som har eller har hatt kreft. Skremmende å tenke på. Men en veldig viktig sak å støtte!

    SvarSlett
  7. Så viktig.
    Har som så mange andre opplevd dette på nært hold, og støtter med glede!

    God kveld!

    SvarSlett
  8. God sak. Viktig!

    Herlig blogg du har. Legger deg til favorittlisten min :o)


    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  9. Bra! Fint at du bruker bloggen til mer enn interiør! Jeg er såklart med og støtter, det skulle bare mangle altså!
    Ha en finfin kveld:)

    SvarSlett
  10. Viktig tema og en viktig sak å støtte!
    Kreft er en grusom sykdom, som dessverre rammer alt for mange.. viktig med forskning!

    Ønsker deg en god onsdagskveld.
    KLEM Carina

    SvarSlett
  11. Heisan:)
    Kjempefin blogg du har!
    Jeg har gitt deg en award inne på min:)

    Monica

    SvarSlett
  12. Bra at du tipser om dette. Dette er en såpass viktig sak. Håper de finner kur og det blir en slutt på denne styggesommen.

    SvarSlett
  13. Hei!
    Det er så sant, fæle sykdommen!
    Men godt vi kan være med og støtte ;)
    klem manu

    SvarSlett
  14. Tror jeg "stjeler" denne linken en dag snart! Håper mange vil støtte denne... Ellers; du kan se frem til å lese den boka ! ;)

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.