onsdag 2. mars 2011

Krokodiller og awarder


Dagens middag: Krokodillepølser! Eller med andre ord, innbakte wienerpølser.

Se bort i fra at den egentlige store, skumle kjeften ser ut som et andenebb... Neste gang blir det trimming av kantene! 

Dessuten, jeg har vært så heldig å ha fått to nye awarder den siste tiden! 


Den første, Stylish blogger Award, fikk jeg fra den fine bloggen Lidyll. Dette er en blogg full av flotte bilder av herlige retrofunn. Estetisk! Tusen takk, Lidyll!


Jeg har mottatt denne awarden tidligere, og sist "jukset" jeg ved å bruke svarene fra første gangen. (Fy!) Det er grenser for hvor mye gjenbruk man kan tillate seg, så her kommer åtte nye fakta om meg.

Denne awarden skal egentlig sendes videre til 8 andre blogger, men siden jeg har sendt den videre før, lar jeg være å gjøre det denne gangen.

Den andre awarden, Liebster Blog, fikk jeg av Nisu Design. Nina heter damen bak denne bloggen som er full av fine bilder og god inpirasjon! Tusen takk, Nina!


Denne awarden skal sendes videre til fem blogger med under 100 følgere. Jeg skulle gjerne ha sendt den videre til alle de fine bloggene på blogglista mi som ikke har rundet 100 følgere ennå, men jeg får følge reglene og velge fem.

Disse fem bloggene er flotte bloggperler! Ta turen innom dem! ☺

13 kommentarer:

  1. takk for veldig hyggelig hilsen på bloggen min! og da oppdaget jeg jo bloggen din....og her var det fint å være, så jeg skal nok følge med videre. Gult er kult! jeg digget de gule plakatene du hadde funnet på etsy...så det spørs om jeg ikke må bestille meg noe derfra.
    hilde

    SvarSlett
  2. Gratulerer til deg og TUSEN TAKK for at du sendte den videre til nettopp meg :)
    Så snill du er...
    Ble så glad da jeg oppdaget det!
    Pepsi max og sofaen du også nå eller?! ;)
    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  3. kul pølse i brød! sier dattern min på 10 som sitter ved siden av :) helt enig!

    Forresten morro å kikke gjennom blogglisten! mye inspirerende der! Ha en super kveld!

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med to velfortjente awarder, og tusen tusen takk for at jeg var en av de heldige som fikk award av deg! =)
    Ha en finfin kveld!

    Klem Carina

    SvarSlett
  5. Gratulerer med Awards! Vel fortjent!!!
    Så utrolig herlig krokodillepølse :-)
    God onsdagskveld!
    klem Nina.

    SvarSlett
  6. Så vanvittig kul den krokodillepølsa var. Den mååå vi prøve en gang! :)

    SvarSlett
  7. Hei!
    Herlig blogg du har!
    Digga de krokodillepølsene -et morsomt middagstips!

    KLEM Carina

    SvarSlett
  8. Haha festlig pølsetips! Kjekt å lese litt om deg også!
    takk for tips når det kommer til filtkulene....skal se hva det blir til.

    SvarSlett
  9. Kule krokodiller!:)
    Tusen takk for awarden, så snill du er!
    Bloggtørke hos meg for tiden, har rett og slett ikke ork og tid. Men roer seg ned snart da vel:)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  10. Gratulerer med awarder - det fortjener du :)

    Og tusen takk for at du ville sende den videre til meg. Blir varm i hjertet! Skal lage et innlegg om ikke så lenge. Fint å kunne nevne blogger med ikke fullt så mange følgere. For det er så mange skattekammerser rundtom i cyberspace :)

    fin kveld til deg!
    klem

    SvarSlett
  11. !!Gratulerer til deg!!

    Og tusen takk for at du valgte å gi den videre til meg!!
    Det setter jeg veldig pris på!!
    TUSEN TAKK!

    Klem fra meg! :)

    SvarSlett
  12. Du får award fordi du fortjener det!!

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.