tirsdag 22. mars 2011

littleteawagon

Det er navnet på Etsybutikken der jeg har funnet disse herlighetene. Se på de fantastisk fine fargene og mønstrene!


Det gule stoffet er et av de fineste vintagestoffene jeg noen gang har sett! Herlig kombinasjon av gult, rosa, grønt og hvitt!


Ta en tur innom littleteawagon ved å trykke her. Det dukker stadig opp fantastisk flotte stoffer der. Det lønner seg nok å være rask med å trykke på "kjøpeknappen", for jeg har opplevd at stoff jeg har spart som favoritter plutselig er solgt. Populær butikk med andre ord!



Med disse fantastiske stoffene i hus, går det ikke an å la være å planlegge fargekombinasjoner for neste syprosjekt. Det spørs nok om det ikke blir noen putetrekk til.

Ha en flott dag alle sammen! 

I've bought these lovely fabrics from an Etsy shop called littleteawagon. Take a look, a lot of wonderful vintage fabrics are waiting for their new owners! 

22 kommentarer:

  1. helt aldeles herlig!
    takk for tipset..
    skal inn å titte litt nå!

    SvarSlett
  2. Hei,
    Hun er min absolutte favoritt. Jeg er mest å regne som fast kunde her. Skal legge ut mine kupp så snart jeg får dem i hus.

    SvarSlett
  3. Glemte å tipse om denne butikken, som er minst like bra.
    http://www.etsy.com/shop/PinkFawnDesigns

    SvarSlett
  4. Thankyou :) Glad you liked them, have fun x x x

    SvarSlett
  5. Nydelige stoffer med glade mønster! Likte dem veldig godt.
    Flott blogg du har - jeg legger meg til som følger hos deg også!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  6. Nydelige stoffer, takk for at du deler tipset med oss, klem fra Wilhelmine

    SvarSlett
  7. mmm.. fine stoffer!! Må inn og sjekke den butikken :) takk for tipset!

    klem

    SvarSlett
  8. Kjempefine stoffer!! Tusen takk for bra tips :)
    Tror det var du som tipset om en side jeg nettop kjøpte noen stoffer! :)

    SvarSlett
  9. For noen herlige farger og mønstere. Til å bli glad av :) Takk for tips!
    klem Nina

    SvarSlett
  10. Fantastiske stoffer du har fått tak i
    ELSKER :)

    SvarSlett
  11. Så skjønne og vårlige farger :)

    SvarSlett
  12. Fine stoffer! Og så lige til foråret! Hvad har du givet for dem?
    Knus

    SvarSlett
  13. *Sukk*..nydelig stoff!Gleder meg til å se hva du finner på:)
    Klem

    SvarSlett
  14. nydelige stoff, herlige farger:).
    takk for tipset.
    Takk for fin kommentar hos meg, skulle stilt opp med kake om du hadde bodd litt nærmere ja:).
    Klem

    SvarSlett
  15. min ynglingsbutikk!! herifra har jeg fått mange pakker :)
    sitter og syr i dem nå faktisk!

    SvarSlett
  16. Takk for tipset, det var sannelig mye fint der:)
    Ha en fin kveld.
    klæm

    SvarSlett
  17. Underbara! Tack så mycket för det fina tipset.

    /Mia :)

    SvarSlett
  18. Etter å ha bladd litt ned i bloggen din, ser jeg jo at du er en kvinne som elsker selvportretter og outfits, ja;)
    Fine stoffer, det der. Jeg syr ikke og bør absolutt ikke handle inn noe retrostoff, men absolutt fristende etsysjappe du linker til.

    SvarSlett
  19. Oi oi oi for noen stoffer. denne butikken må helt klart sjekkes ut. takk for tips.
    og takk for superhyggelig kommentar inne hos meg. du er herlig!
    klem

    SvarSlett
  20. Herlige stoff su har fått kloa i! Digger de og får lyst å gå rett inn og legge i handlekorga. KJenner jeg må begrense meg. Først må jeg vel begynne å sy noe av det jeg allerede har ;)

    SvarSlett
  21. oh you bought from Jane!! I love Jane! She's a fabulous blog friend ^_^ I also sell vintage fabrics from britain and ireland on my etsy shop. So glad I found you

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.