lørdag 12. mars 2011

Lördagsgodis från söta bror




Litt godis fra det store utland. Først og fremst deilig retrostoff kjøpt her. Denne damen selger utrolig mange fine retrostoffer! Stoffet på det første bildet er det fineste gule retrostoffet jeg har sett. O' lykke! Planen med stoffet er å sy en pute som lager litt solskinn i sofaen.

Dessuten har det kommet noen fine tapetprøver i hus. De er kjøpt her. Her er det ikke snakk om små biter, men 1 meter av hver! De to første gratis og de ytterligere for 20 SEK. Frakt inkludert! Det gillar jag! ☺


Ha en fin kveld alle sammen. Her er det beina på sofaen, Pepsi Max i glasset og nå står en blggerunde for tur. 

10 kommentarer:

  1. JEg har også bestilt tapetprøver, venter i spenning!

    Nydelige bilder med deilige farger:)

    SvarSlett
  2. Så stilige tapeter :) Jeg har selv PIP tapet inne i kjøkkenskapet ;)Og vakkert stoff.
    Ha ei fin helg .
    Hilsen Janne

    SvarSlett
  3. Så herlige stoff og tapeter. Gleder meg til å se puta og det ferdige resultatet.

    SvarSlett
  4. Flotte stoffer og takk for tips om tapetsjappa. 1 meter prøver er jo genialt, kan brukes til mye mer enn bare prøve. Hadde tenkt til å lage noen tapetbilder, så det var jo genialt. Det skal sjekkes ut.

    Blir spennende å se putene. Jeg skal også sy meg litt solskinn til sofaen som er vinterpreget fortsatt.

    SvarSlett
  5. Fina tapeter och tyger du har där och tack för din komplimang om lillans rum inne hos mig.

    /Mia :)

    SvarSlett
  6. Herlig retro!
    Deilige friske og oppmuntrende farger!

    Nyt søndagen!
    Klem:)

    SvarSlett
  7. Så fine farger! Gult er kult! Takk for koselig kommentar inne hos meg! Treet er fra Søstrene Grene! Så fin blogg du har! Legger meg til som følger!

    God søndag!

    Kram

    SvarSlett
  8. De stoffene har jeg noen biter av selv faktisk. Kanskje jeg til og med har kjøpt de av Safija ;).

    Jeg har sånn prøv-å-drikke-lite-pepsi-max-dag - så når jeg leste "Pepsi Max i glasset" fikk jeg superabstinenser. Jeg er så maxoholiker at jeg må flytte skjea til ei anna hånd. Kunne det ikke bare vært litt sunt liksom ;)?

    SvarSlett
  9. Å fine farger, elsker som sagt gult:), gleder meg til å se puta ferdig:).
    Takk for tipset om tapetprøvene, 1 meter er jo kjempemye til å vær en prøve, så jilt:)
    Kos deg med pepsimaxen, glasset står klar på siden her også;)

    Ha en fin søndag
    Klem

    SvarSlett
  10. Fantastiske stoffer og fantastiske tapeter. jeg og har bestilt tapeter derfra....helt genialt!
    Deilige farger på innlegget ditt! det liker jeg!
    god søndag til deg!
    hilde

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.