torsdag 3. mars 2011

Manzanas y papel




En gammel eplekasse har fått komme opp av kjelleren og fungerer nå som mobilt hjem for papiret mitt. 

Tusen takk til alle dere som besøker bloggen min og legger igjen hyggelige kommentarer! Jeg synes det er helt overveldende med så mye besøk, og jeg blir så glad når jeg ser at jeg allerede har 39 følgere. For blogger med mange hundre følgere virker nok det som et puslete antall, men for meg er det
mange! Jeg setter pris på hver eneste en av dere, og det gleder meg dypt og inderlig at noen faktisk gidder å lese det jeg skriver. Takk! ♥

10 kommentarer:

  1. Genialt og lekkert! jeg liker bloggen din!

    SvarSlett
  2. Jeg ble din følger nr 40!!
    smiler :)
    Lekkert papir i flott kasse!
    God torsdag!

    SvarSlett
  3. Knallfin kasse, og så masse fint papir og tapet du har:).
    Syns bloggen din er kjempefin, er titt innom og ser hos deg:).
    Klem

    SvarSlett
  4. KUUUUUL!!! :)
    liker veldig!;)

    Titter alltid innom her! masse fint og inspirerende:)

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  5. Hei.

    Så flott gammelkasse. Elsker slike, har en som jeg også har satt hjul på. Veldig praktisk med hjul.

    Super fin blogg du har, veldig gøy å komme innom deg. Takk for kommentar inne hos meg.

    Klem fra Ann Kristin

    SvarSlett
  6. Hei!

    Flott kasse til masse flotte papir ;o)

    Skjønner din entusiasme for antallet følgere!
    Jeg har 20 stk, MEGET stolt av det!!

    Kos deg med torsdagen, klem Anna

    SvarSlett
  7. Fine bilder- fine papir- fin kasse :))

    SvarSlett
  8. For en herlig kasse og innhold. Tror jeg må sette noen hjul på kassene mine også.
    Nydelig med gule nelikker du viser i dag også.
    God helg!
    klem Nina

    SvarSlett
  9. Ahh, I like :)
    Både kassa og alt snadderet oppi ;)
    Helt tapet/papir-avnhengig blitt, hehe..

    SvarSlett
  10. Kjempestilig - en slik har jeg lyst på! ;-)

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.