fredag 25. mars 2011

Mens man venter

Jeg har fått e-post i dag om at noe jeg har ventet på lenge endelig er på vei til meg. Jeg gleder meg så!

Og mens man venter, kan man kose seg litt med noe godt.




Muffinsen er laget etter Mrs Hardys fristende oppskrift. Men Toblerone var ikke å oppdrive i butikkene i nærheten, så den ble byttet ut med Walters mandler. Ingen dårlig erstatning! Yammi... 

Endelig fredag! Ha en fin helg alle sammen! Jeg gleder meg til to fine dager sammen med familien! Mens jeg venter... ☺

20 kommentarer:

  1. mmm... det så jammen godt ut!

    Og jeg har en mistanke om at det er en finfin eames som er på vei til deg? Hvis jeg ikke husker feil?

    Gleder meg til å se!!

    Ha en herlig dag og helg!
    klem

    SvarSlett
  2. Hmm, er det stolen mon tro?
    :-)

    Ha en god helg, og ventetid!
    Her setter vi oss snart i bilen på vei til en aldri så liten langhelg til Tigerstaden - juhu!
    Satser på det går bra med snuppa på langtur.

    Klem

    SvarSlett
  3. Mmm - herlig lunch:)
    Ikke lett å vente - men det nærmer seg vel da?! Spennende - regner med vi får se!:)
    God helg!
    Kjersti

    SvarSlett
  4. Mmmm... Det ser ut som om du bruker ventetiden godt ihvertfall! =)
    Gleder meg til å se!
    Ha ei flott helg så lenge!

    Klem Carina

    SvarSlett
  5. Å så kjekt at du og laga de ;)
    Walters mandler er jo fantastisk, tipper de ble gode!
    PS: Så fin ny header :P
    God helg!
    klem manu

    SvarSlett
  6. Kjenner gleden med deg, for jeg har også endelig fått en mail om at TineK lampen jeg bestilte i juni -10 er kommet i butikk!

    Klem Anna

    SvarSlett
  7. Pakke i posten er reine julekvelden!
    Men det ser nesten ut som ein liten julekveld med kjekt blad og noko godt attåt.
    Ha ei flott helg!

    SvarSlett
  8. Walter passer til det meste, de så supergode ut!
    BoligMagasinet er min store favoritt blant de danske, det er fest hver gang det kommer ut.

    God helg!
    Dekoratørklem

    SvarSlett
  9. åååå...de muffinsene så gode ut!
    fin helg til deg!

    SvarSlett
  10. Nå er jeg spendt!! Sikkert noe som kan friste meg;) Hehe!! Kos deg med familien- det skal jeg også:) God helg!!

    SvarSlett
  11. Spent på hva du venter på. Blir kjekt å se. Og nå fikk jeg skikkelig lyst på muffins. ;)

    SvarSlett
  12. Nå ble jeg spent på hva du venter på! Kos deg med muffinsene!
    God helg og god klem

    SvarSlett
  13. Åhhh...de muffinsene så så gooooe ut!!

    Gleder meg til å se hva pakken i posten er ;)

    SvarSlett
  14. Kaffekos med godsaker er aldri feil :) Her var det ellers mye fint å se på; fine bilder, komposisjoner, syprosjekter og herlige mønstre og farger! Ønsker deg en fortsatt fin søndag :)

    SvarSlett
  15. Nume num:), her har det også blitt spist endel muffins i helgen:).
    Tipper det er eames stolen som er på vei:), lykke lykke:).
    Ha en fin søndag
    Klem

    SvarSlett
  16. Den som venter venter ikke for evig. Gøy å få noe man har ventet på lenge.
    Muffinsene så helt nydelige ut. Har en litt for søt tann så slike bilder er farlige for meg, hehe.

    God uke til deg.

    SvarSlett
  17. Kos dæ mens du vente! ser jo helt fortreffelig ut det der :)

    SvarSlett
  18. muffinsen så deilig ut. jeg fikk vann i munnen jeg...nam nam
    og nå venter jeg i spenning på å se hva som er på vei til deg...
    klem

    SvarSlett
  19. Spent på hva du venter på, det blir spennende å se.
    De så deilige ut de muffinsene, nam, nam.
    En fin uke til deg.
    Klæm fra me

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.