søndag 13. mars 2011

Og putetrekk ble det!



Da ble det et putetrekk av det nyinnkjøpte retrostoffet. På grunn av både manglende kreativitet og lite lager av matchende stoffer, ble det rett og slett en hel forside med hjertebankstoffet og hvit bakside med konvoluttåpning. Enkelt og greit. Fargene er forresten litt mer intense på ordentlig enn det jeg klarte å få frem på bildene. Hjertebankstoffet er mykt og godt og bare ber om å bli brukt når man skal ha en liten blund på sofaen.

Den lyseste gulfargen er forøvrig helt lik fargen på nellikene, som fortsatt står fint over en uke etter innkjøp!  


Ha en flott søndag alle sammen! ☺

13 kommentarer:

  1. Jeg synes den ble kjempe fin -ingen spor av manglende kreativitet så langt jeg kan se!!!
    God søndag!
    klem Carina

    SvarSlett
  2. Synes du er veldig kreativ jeg! Jeg skulle sydd gardiner, men mangler både symaskin og mot ;-)

    Ha en flott ettermiddag!

    SvarSlett
  3. Superfin pute, det stoffet er så fint at det fortjener å være på en hel side helt alene. :)
    Og også jeg liker nelliker mer og mer, veldig koselige blomster. I knallfine vaser. :)

    SvarSlett
  4. Herlig gulfarge:-) og veldig fin pute:-)

    SvarSlett
  5. Nydelig putetrekk du har sydd! Begynner å få mer og mer sansen for gult, altså. :)

    Håper du har en fin søndag! :)

    SvarSlett
  6. ska sei, de va kjapt:), puta ble kjempefin:).
    Syns du tar veldig fine bilder:)
    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  7. Så fiiin!
    Misunnelig på deg som kan sy - skulle ønske jeg kunne sy mine egne puter.
    Du er flink!

    Søndagsklem :)

    SvarSlett
  8. Tsakk for tipset om retro stoffer også- har lett og lett.... :)

    SvarSlett
  9. Fiiin pute i herlige vårfarger! Håper du er godt innstallert i sofaen nå, med puta plassert bak hodet! =)

    Klem Carina

    SvarSlett
  10. åh, hello!! Den puta var til å spise opp... Helt nydelig!

    Ha en finfin ukesstart!
    klem

    SvarSlett
  11. Knallfin pute. Flink du er, også så effektiv. Her blir ting liggende i et halvt år før planen blir iverksatt...hehe.

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.