onsdag 16. mars 2011

Rutepute

Jeg tror min aversjon mot å kutte stoff er blitt bittelitt mindre, for i går kveld satt jeg meg ned og kuttet ruter til ny pute. Så mens fruene i Wisteria Lane skvaldret i bakgrunnen, freste jeg avgårde på symaskinen og en ny pute så dagens lys. Også denne gangen laget av stoff kjøpt på Etsy for en stund siden.
 



Blått, lilla, grønt og turkis. Farger som egentlig er mer meg enn det gule jeg har fått sansen for i det siste. Men litt variasjon er jo fint!

Tusen takk for alle komplimentene for den andre puta! Jeg ble så glad av å lese dem!

Jeg håper alle får en fin onsdag. Halvveis til helg allerede! Og sola skinner i dag også! ☺

20 kommentarer:

  1. Så flink du er!Nydelige puter!
    Jeg har så mye stoff jeg og som bare venter på tur,men så er det jo så mye annet som skjer:)
    Ha en fin dag videre!
    Klem

    SvarSlett
  2. Jeg blir mer og mer imponert!

    Du kan jo startet egen butikk du!


    Ha en fin dag.


    Klem :o))

    SvarSlett
  3. Nydelig pute, farger og bilder!
    Herlig inspirasjon, selv om jeg ikke kan sy ;(
    Flink er DU :)
    Klem

    SvarSlett
  4. Du er bare SÅ flink og effektiv!
    Si i fra når du syr på bestilling ;)

    Klem til deg og takk for puff-oppmuntring!

    SvarSlett
  5. Vakkert! Begynner å angre på at jeg i et sinnsvakt øyeblikk ved forrige flytting solgte symaskinen min... :(

    SvarSlett
  6. Like nydelig denne puta:),
    veldig innspirerende med disse flotte putene dine, prøver meg kanskje på ei selv:)
    Klem HIlde

    SvarSlett
  7. Ingenting å være redd for, du kan dette med kutting! Puta ble vakker, vakker!! ♥

    SvarSlett
  8. Du er helt fantastisk flink altså! Inspirerende:) Hvordan lager du putene dine? Har så lyst å sy sånne selv, men syangsten tar meg før jeg får tak i saksen.

    SvarSlett
  9. så vakre bilder!

    Og du - lucky bastard. Den puta blir jo perfekt i en eames RAR.. :)

    ha en finfin kveld!
    klem

    SvarSlett
  10. Fine fine bilder, og fine fine puter!

    SvarSlett
  11. Så lekker pute!
    nydelige farger..
    nå har jeg endelig fått lagt deg til i bloggrollen,
    så jeg kan følge den fine bloggen din:-)
    Klem fra Tone

    SvarSlett
  12. Skal si du er en reser på å sy puter! Virkelig flink!

    SvarSlett
  13. Herlige puter og kjempefine bilder! :)

    SvarSlett
  14. Vilka vackra färger och bilder i kombination.

    /Mia :)

    SvarSlett
  15. vakker vakker pute og fine fine farger!
    deilige bilder rett og slett!
    klem

    SvarSlett
  16. Flinke flinke du!!!

    Skikkelig fine puter! Både her og under her!

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  17. Nydelige puter! Så mye fint det var her hos deg! Legger meg til som følger:)

    SvarSlett
  18. Akk..Nyydelige puter du syr! I Like!!
    Nå skal jeg kose meg i etikettene dine:)See you later alligator!
    Klem Pøbelen

    SvarSlett
  19. Nydeleg pute og herlege bilete. Absolutt mine fargar!

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.