mandag 11. april 2011

Arancione

Oransje er den fargen jeg alltid har vært minst komfortabel med, men nå har det kommet noen gjenstander i denne fargen inn i stua. Veien fra gult til oransje var jammen ikke lang. :)


Bildet er kjøpt på Etsy i denne butikken for lenge siden, men det tok lang tid før det kom i ramme. Ikke før Sunburst-klokka med sine oransje elementer kom på veggen, tok jeg bildet frem.


Bokstaven har fått oransje retrotapet kjøpt av Gasellene. Jeg digger det fine blomstermønsteret!

Teakfuglen er forøvrig mitt første loppekjøp. Det var kjærlighet ved første blikk og skjønnheten ble min for 5 kroner. Det betalte jeg også for bollen året etter. Begge kjøpene ble gjort på det lokale loppemarkedet. Det er fortsatt noen uker til det går av stabelen, så da satser jeg på bedre lykke enn jeg hadde i helgen.  ;) 

30 kommentarer:

  1. så fint stilleben!
    tapetbokstaven var herlig!

    SvarSlett
  2. Flott bilde og artig med oransje :o) Sikkert mye fint å finne på loppis, jeg har ikke vært siden jeg var liten. Kanskje på tide igjen?

    Ha en herlig vårkveld!


    Klem :o)

    SvarSlett
  3. Dette tror jeg virkelig er de vakreste bildene jeg har sett på lenge!!

    SvarSlett
  4. Så nydelige bilder av fiine ting, du har god smak og vet å sette sammen fine stilleben, vakkert=)) Jeg er litt enig med deg angående orange, men her passet den litt sarte orangefargen godt inn.

    SvarSlett
  5. Fint! Passer med litt oransje nå på våren.

    Kram♥

    SvarSlett
  6. Så vakkert bilde! Likte også veldig godt bokstaven. Frisker godt opp - et vakkert blikkfang!
    Klem

    SvarSlett
  7. Finfint!
    Oransje er en herlig farge!
    :)

    SvarSlett
  8. Det Etsy bildet var skikkelig fint! Også likte jeg teak bollen og figuren veldig godt.
    Det sto så fint sammen på hyllen, vakkert!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  9. oransje e jo en fresh farge det da! dessuten har du løst det på en kul måte :)

    SvarSlett
  10. herlige farger, orange er fin fint:), likte veldig godt etsy bilde.
    Klem

    SvarSlett
  11. Heisan
    Jeg elsker oransje! og gjerne i kombinasjon med rosa eller lilla.
    Bokstaven ble superfin og teakfuglen hadde nok sikkert jeg også tatt med meg hadde jeg støtt på den.
    Tusen takk for innspill på tapetvalg!
    Glad dag til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  12. Beautiful :) Love your cushion that you made from littleteawagon fabrics :) :) :)

    SvarSlett
  13. Oi oi! Dette var aldeles nydelig! Helt helt nydelig!*smile*

    ...ja, jeg falt litt pladask nå ja...*blunkesmil* Nydelige bilder og farger, og ting..*smile*

    SvarSlett
  14. KJempestilig og herlige bilder fra din kant!

    SvarSlett
  15. Stilig med gulorange. :) En teakfugl bor det her også, det er en hegre (eller noe lignende) og den står i vinduskarmen.

    SvarSlett
  16. ALtså, den H-en er så søt at jeg vil spise den opp. Apropos; håper du har fått lagd deg noen snickersruter og koser deg med god samvittighet! (du hadde tross alt fiskepinner i går!)

    SvarSlett
  17. grattis med loppisfunnet. den teakfuglen var flott. så gøy at den var så billig også!!
    fine bilder som alltid inne hos deg.

    klem fra Åpent hus
    ps- sving gjerne innom og grabb noen lodd hos meg. du er kvalifisert! :) trekning 16.

    SvarSlett
  18. Takk for koselig kommentar hos meg :) Gøy når ny finner veien, for da finner jeg veien tilbake også :)

    Nydelig blogg med flotte bilder!!
    Klem Marit :)

    SvarSlett
  19. Jättefin bild. Har också den underbara tapeten.

    /MIa :)

    SvarSlett
  20. Elsker bildet fra Etsy! Må inn og titte...jeg er også litt ambivalent i forhold til orange, men den tapeten likte jeg godt altså. Kom virkelig på sin plass på den bokstaven!

    Fin dag te dæ i sola kanskje? der du e! :)

    SvarSlett
  21. Hei på deg!! Jeg er enig med de andre, kjempefint bilde og bokstaven kledde å bli orange! Jeg er veldig glad i den farga nå, men for noen år siden syntes jeg den var gyselig! Bra smaken forandrer seg:) Så det blir fjelltur i påska ja? Da håper jeg du finner deg noe skikkelig fint på miljøstasjonen!! Jeg jobber til 4 den dagen, og vi skal ut på livet den kvelden. Så det blir ingen tur dit på meg før påske. Ha en fortsatt fin kveld!! Klem.

    SvarSlett
  22. Nydelig sammensetting av ting på hylla. Falt fullstendig for den nysgjerrige fuglen og slik den er plassert :-)

    SvarSlett
  23. nydelig!
    tror sannelig jeg må finne litt orange saker jeg og..og det er rett som du sier: veien fra gult til orange er kort! :)

    SvarSlett
  24. Orange er undervurdert! :)
    For noen fine bilder du har tatt, herlig bokstav!
    Jeg slang med på utfordringen selv, klarte ikke la være....

    KLEM :)

    SvarSlett
  25. Kjempefint!!
    Oransje er ikke min farge heller, ikke nå lenger...
    Men jammen har jeg ganske mye av den allikevel!
    Janni:)

    SvarSlett
  26. Nydelige bilder av nydelige ting...er litt småforelsket i den bokstaven der.....men den hadde du gjordt blå? eller blander jeg helt nå??*hihi*

    uansett et flott bidrag til utfordringen synes jeg!*smile*

    Klem fra meg

    SvarSlett
  27. Nydelig stilleben, og herlige orange detaljer. :)

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.