tirsdag 26. april 2011

Falster

Jeg skrev et innlegg tidligere om møbler til verandaen. Etter litt research fant jeg ut at jeg skulle ta en nærmere titt på Falster-møblene fra Ikea når jeg kom hjem fra påskeferie. Og hva har skjedd mens jeg har vært borte? Utsolgt. Grr... Jeg håper de kommer inn snart igjen, for dette virker som hagemøbler som passer perfekt til oss. Enkle i formen og tilnærmet vedlikeholdsfrie. Og i tillegg er de ikke spesielt dyre. Det liker vi!


Siden møblene er så nøytrale, er det fint å kunne friske det hele opp med litt farger på blomster, puter og annet tilbehør. Kanskje jeg får brukt litt av de mange stoffene jeg har kjøpt i det siste? ☺


Bildene i kollasjen er lånt fra www.ikea.no

2 kommentarer:

  1. Jepp, oxå der! Hagemøbler, såg noen fine på plantasjen, men så oppdaget jeg disse på IKEA. Ikke sett dem live men de virket veldig OK!

    Håper du snart kan plassere dem i hagen din, Klem Anna

    SvarSlett
  2. Enkle og fine møbler. Blir sikkert lekkert når du kaster deg over dem med fargerike stoffer ;o)

    Ha en deilig onsdag!

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.