torsdag 14. april 2011

Farlig farlig, men herlig herlig...

Snickersruter... Bare ordet er nok til å gi meg vann i munnen. Da jeg fant denne fristende oppskriften hos jentene bak den fine bloggen Prydelig, var det gjort. Dette måtte prøves ut. 

Og det ble det i kveld...


Rekk opp hånda dere som klarer å motstå dette! 
Håndsopprekkere med nøtteallergi telles ikke med. ;)

Jeg tror man sover veldig godt med en slik bit (eller tre) i magen. Og det beste av alt, vi har masse igjen til i morgen også. :) Da rekker sjokoladen på toppen å stivne også, vi hadde ikke tid til å vente på det i kveld...

13 kommentarer:

  1. åhh.. farlig!! Fikk lyst på da jeg så de inne hos Prydelig, og det ble ikke bedre nå ;)

    Godt jeg ikke har tid før vi reiser på påskeferie.. men kanskje i påska? :)

    Ønsker deg en god natt!
    klem

    SvarSlett
  2. Nume num:), de såg fantastiske ut:).
    tror ikke jeg klarer å motstå de nei;).
    Søtt og salt sammen er bare kanongodt:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Du lagde dem ja! Fikk nesten dårlig samvittighet av at du ble kvalm, men noen ganger er det jo en uheldig bivirkning av noe godt:)

    SvarSlett
  4. Jeg vet... Jeg hadde en kollega for noen år siden som stadig tok med seg disse på jobb: FARLIG!!!
    Med denne oppskriften OG ny kakebok i hus er det fare for at det blir en meget SØT helg, hehe;-)

    KOS deg og ha enstrålende helg! :-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  5. Ser farlig herlig ut!
    Men det er jo lov å kose seg, finnes alltid en anledning. Spør du meg ;)

    Stor påskeklem til deg :)

    SvarSlett
  6. *Rekke opp hånda* Jeg greier å motstå dem! Hah! ;) (Men det så godt ut altså.)
    Jeg har derimot fått helt dilla på de sukkerfrie og sunne peanøttsjokoladene mine, og merker at kroppen også er mer fornøyd med dem :)

    SvarSlett
  7. Jeg lyger som bare fy- og rekker frekt opp hånden! (Med den andre hånden begynner jeg å slenge sammen ingrediensene, for selvsagt har jeg ikke sjans... Det blir kake her i kveld)

    Takk for god oppskrift :)

    SvarSlett
  8. Åhh...dette så deilig ut! Jeg er en sucker for alt som har med sjokolade å gjøre ;) Prøver nok disse etterhvert...

    Goo påske! :)

    SvarSlett
  9. Klarer ikke å motså, henda når bakken...
    Namnam!!

    SvarSlett
  10. Fy f**** så godt! lenge siden jeg lagde dem nå...men innen kort tid skal dem lages ;o)

    Go påske, Klem Anna

    SvarSlett
  11. Jeg klarte ikke å motstå, så jeg har bakt i dag. Riktignok Snickerskake, men du noe så fantastisk!

    SvarSlett
  12. oj oj oj - ikke lett å motstå spesielt ikke når man er sulten og gravid... :)
    GOD HELG!
    Klem Vivian

    SvarSlett
  13. Det så knallgodt ut :)
    Håper du har hatt en fin påske!!
    Klem.

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.