tirsdag 5. april 2011

Hylleplass


Forrige uke hang jeg opp en bildelist under de to hyllene vi har hatt en stund på kjøkkenet. Vi har så mange kokebøker, og da er det synd å bare la dem stå i en hylle. Dessuten var det en kjekk måte å utnytte veggplassen på.


Også i denne delen av huset har det sneket seg inn litt mer farger med tiden. Og jammen passer Figgjo-serviset perfekt sammen med Sunburst-klokka! :)


Et annet glimt av kjøkkenet kan ses her.

I dag regner det, men jeg depper ikke av den grunn. Det betyr bare at den resterende snøen kommer til å forsvinne fortere!

PS. Takk for alle kommentarene på forrige innlegg. Hi hi, det er godt å se at jeg ikke er alene. På en mandag. ☺

23 kommentarer:

  1. Så fint det ble! kjempe bra utnyttelse av plassen. Deilig å lyst dere har det på kjøkkenet, :D

    SvarSlett
  2. det ble kjempefint!
    bra utnyttelse ja:-)

    SvarSlett
  3. stilig sist innlegg :) Bildene så jo veldig sommerslige ut i lyset:) Så lurt med den bildelisten!!

    SvarSlett
  4. Hei! Så fin en blogg du har! Og bildelist på kjøkkenet var en god ide!! Vi driver å pusser opp, og jeg er så i tvil om tallerkenhylla skal få opp igjen. Legger meg til som følger jeg:)
    Ha en fin kveld!! ¤R¤

    SvarSlett
  5. Har dere hytte her på Dovre? Så moro da!! Den abstinensen der vet jeg alt om. Hehe! Fast og god kunde for å si det sånn. Syns det har vært litt lite nytt der i det siste, men håper det tar seg opp snart!! Kan ha noe med at jeg er der for ofte og da:)

    SvarSlett
  6. Aaaaah, så fin blogg du har! La meg til jeg, og gleder meg til å følge deg videre:-)

    Sleng deg gjerne med på min lille Give Away om du vil! :-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  7. Så fint! och vilken vacker blogg du har, jag la till mig som följare direkt. :)

    Ha det fint!

    SvarSlett
  8. det ble kjempefint.
    jeg mangler rett og slett veggplass på kjøkkenet. lurer på hvor jeg skal gjøre av retroplakatene som er på vei!!
    (måtte bare ha dem)

    jeg får drømme meg vekk til neste husprosjekt, der alt er større og bedre :)

    fin tirsdagskveld til deg
    hilsen Åpent hus

    SvarSlett
  9. stilig å se figgjo matche så godt med lampa, fine bilder!
    ps: velkommen på gi bort hos meg :)

    SvarSlett
  10. Finfint :) Likte de to figgjo kannene dine. Snadder.

    SvarSlett
  11. Så lyst og luftig dette var! Ja, det er fint å vise frem kokebøkene...det burde vi også tenke på...

    Nydelig figgjo...Æ like! :)

    SvarSlett
  12. Det ble kjempe fint med bildelist under hyllene.
    Bøker er veldig fine og dekorative.
    Klem

    SvarSlett
  13. drit-kul klokke rett og slett. og hyllen gjorde seg. mine stakkars kokeebøker står gjemt bort inne i et skap... de gjorde seg på veggen! og nydelige blomster også by the way. i like.
    klem

    SvarSlett
  14. kjempefint- og så mange herlige farger!

    Likte skålen din under her ;) Det blir en del ooops innimellom her også, gitt!

    Ha en strålende kveld!
    klem

    SvarSlett
  15. Det ble kjempefint! Smart utnyttelse av plassen.
    Jeg likte de blå detaljene mot det hvite, superfint!

    SvarSlett
  16. Hei! Du tar så nydelige bilder=) Smart med bildelist, iallefall for oss bloggere som forandrer ofte.. Så kul klokke og Figgjoservise, som du skrev hos meg har vi nok mye felles på ønskelisten! Har lagt meg til som følger og gleder mneg til å følge deg videre.

    SvarSlett
  17. Så mye fint du har på hyllene:), kjempefit figgjo servise:), digger klokka:).
    Klem

    SvarSlett
  18. Herlige bilder!! Kjempe praktisk og fint med bildelist til kokebøker:)

    Ønsker deg en superfin onsdag!

    SvarSlett
  19. Bildelister gjør virkelig susen! Dette ble jo knallfint :)
    Morsom innlegg du hadde under her forresten. Jeg kjenner meg godt igjen jeg også. hihi
    klem Nina

    SvarSlett
  20. Superfint och härliga färger du bjuder på.

    /MIa :)

    SvarSlett
  21. Det var en god ide! Er typisk at de fine kokebøkene ikke får vist seg fram skikkelig :)

    SvarSlett
  22. Kjempefint! Bra utnyttelse av plassen. :)

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.