mandag 4. april 2011

Oops!



Det er fort gjort.
På en helt vanlig mandag.

19 kommentarer:

  1. Jeg kjenner til det der.... (også på en mandag da, haha)

    SvarSlett
  2. Knall-fin!
    Herlige ord å møte når samvittigheten er på topp etter en pakke marsipan egg ;)
    Klem til deg!

    SvarSlett
  3. Den skåla der skal jammen Himmelgutten få! Han er hardcore marsipanegg-spiser, en pose er ingenting...
    Dekoratørklem

    SvarSlett
  4. Jaja...mandag er det nye lørdag ;)

    SvarSlett
  5. For en herlig skål! Så kjenner jeg til at det fort blir tomt ja...skjer titt og stadig her.
    Kanskje på tide å stramme inn...både her og der...eh kremt!

    SvarSlett
  6. De så gode ut! Takk for hyggelig kommentar :) Har et fint svangerskap ja, mendet går litt utover overskuddet til blogging. Håper på å komme strekt tilbake om litt!!

    SvarSlett
  7. Hi hi, gullfine:),
    må jo vær lov selv på en mandag:)
    Stilige skål:)
    Klem

    SvarSlett
  8. Hehe;) Fort gjort!! Jeg er en skikkelig søtmoms, så spiller ingen rolle om det er mandag er lørdag, like godt uansett:)

    SvarSlett
  9. Wow den er lækker.. både skålen og indholdet :) Hvem har lavet skålen?

    Knus

    SvarSlett
  10. Jeg synes nok, at det lignede en Anne Black, men jeg havde ikke set den før, så var ikke sikker :) Tak for dit svar på min blog.

    Knus

    SvarSlett
  11. Hehe...
    Fort gjort, ja!
    Klem

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.