tirsdag 3. mai 2011

Award og blogganbefalinger kombinert

Jeg har lenge tenkt at jeg skulle skrive et innlegg om noen fine perler av blogger jeg har kommet over. Jeg har fått Liebster Blog Award av søte, flinke Fhager (Tusen, tusen takk! ☺), og da passet det perfekt å kombinere awarden med anbefaling av disse perlene.


Liebster Blog Award skal sendes videre til fem blogger som har under 100 følgere.

Som vanlig har jeg vanskelig for å begrense meg når det gjelder slike ting, for det er så mange som fortjener denne oppmerksomheten. Men jeg får følge reglene og velger å sende den videre til følgende blogger:

(Trykk på bildene for å komme til dem)


Bak bloggen Humlebo står Line, en dame med særdeles god smak og som tar aldeles nydelige bilder.


Inne hos Kokosbolle finner du også en utrolig fin blogg med bilder fra et veldig fint hjem! Her finner jeg bestandig masse deilig inspirasjon!


Nok et flott hjem finner du hos Anniken og mammas lille verden. Lekkert!


Waleur er en ganske nyoppdaget blogg for meg. En veldig estetisk og fin blogg!


Inne hos Sandra finner du masse herlige farger, fine bilder og god inspirasjon! 

Nå håper jeg at mange tar seg turen inn til disse fem bloggene, for det anbefales virkelig. Og selvfølgelig at disse damene får mange nye følgere, for det er så fortjent!

Ha en flott tirsdag! ♥

5 kommentarer:

  1. Hei! Nå ble jeg kjempe glad, for en super overraskelse på en ellers vanlig tirsdag=) Tusen hjertelig takk! Så utrolig mange nydelige stoffer du har fått tak i, heldig er du. Gleder meg til å se resultatet. Loppekommoden min er snart ferdig nå, men den tørker saakte.. hehe.. God tirsdagskveld til deg og dine=))

    SvarSlett
  2. Så kjekt! tusen takk for god reklame og fine ord! Setter veldig pris på det!, Jeg har ingen følgere for jeg har ikke lagt det til og vet faktisk ikke helt hvordan jeg gjør det:/ Hehe... kanskje jeg bør få en, det er jo litt kjekt å ha. jeg takker for Æardal- det kan hende den ikke kommer videre, for jeg er skikkelig dårlig på det... God natt og håper du får en finfin dag i morgen :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk! Både for awarden og ordene :o)


    Håper du har en herlig kveld!

    SvarSlett
  4. Ahh gleder meg til å ta turen innom, kjekmpe flott av deg å fremheve fine blogger på denne måten. Det gjør meg glad!

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.