fredag 27. mai 2011

Blått og grønt på en fredag




Blå og grønne detaljer fra stua.

Dessuten to nye vintage stoffer jeg har kjøpt på Etsy fra denne herlige butikken
Det øverste med grønne blomster er et putetrekk. Det spørs om jeg klarer å klippe i det.
Deilig fargekombinasjon!

Bildet av de to søte figurene er kjøpt på Etsy for en god stund siden, av kunstneren Ashley G. Hun har også laget bildet jeg viste i dette innlegget.

Ha en finfin fredag alle sammen! ♥

Green and blue in our living room. Two beautiful vintage fabrics from this wonderful Etsy shop. Print bought from this talented artist.

23 kommentarer:

  1. Nydelige farger og likte så godt den puta!
    Skikkelig unik og fin altså ;)
    GOD HELG til deg.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Gode og inspirerende farger og fine stoff. God helg:-) Hilsen Anne Lise:-)

    SvarSlett
  3. Finfine farger og nydelige ting. Imponerende teakfigursamling må jeg si!

    Var skikkelig deilig med spa må jeg innrømme. Men følte meg ikke så høy i hatten med gusten hud og uten sminke mens jeg ventet på behandlingen min, mens Eli Hagen kom forbi med like høyt hår som alltid og full sminke på! Men gøy læll:)

    Ha en fortreffelig fredag og en nydelig helg!
    Stor klem

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder!
    Hyllen med teak-figurene og emaloxen er jo bare helt utrolig flott sammensatt.

    God helg:-)

    SvarSlett
  5. Nydelig fargekombinasjoner, pute og stoffer. Etsy er fantastisk. Liker :) og bloggen likte jeg supergodt :) legger meg til som følger her :)

    Carina :)

    SvarSlett
  6. Lekkert og beroligende på en hektisk fredag, det kan jeg like!

    SvarSlett
  7. Så fint! Nydelige farger sammen.
    Ønsker deg ei god helg, Trine
    Klem Tonje

    SvarSlett
  8. Etsy er butikken, ja! Herlige saker!

    SvarSlett
  9. Nydelige farger - og bilder! Elsker den hylla på stua, og alt innholdet i den ;) Den apekatten ønsker jeg meg også.. Love it!

    Ha en super helg, kjære deg!
    klem

    SvarSlett
  10. Herlige stoffer og fine farger.
    God helg til deg!
    Klem Vivian

    SvarSlett
  11. Freshe svale farger og nyelige bilder!


    Ha en nydelig helg :O)

    Klem fra Line

    SvarSlett
  12. Vilka himla härliga detlajer! Ser ut att vara väldans fint i er stuga! :-)

    SvarSlett
  13. Herlige farger:), digger puta:).
    Fytti så mye stilig i hylla:).
    Fin fin helg til deg og
    Klem

    SvarSlett
  14. delige farger, nydelige bilder!
    ønsker deg en god helg!!

    SvarSlett
  15. Dette var utrolig fine bilder - beroligende og lekre farger:)

    God kveld og god helg - klem fra Bente:)

    SvarSlett
  16. Vakkert!
    God helg til deg!
    klem:)

    SvarSlett
  17. For et superskjønt bilde! Tror jeg må klikke meg en tur inn på Etsy i kveld :))
    Håper helgen blir flott!

    SvarSlett
  18. Nydelige farger og det bildet var jo bare helt fantastisk! Skal definitivt sjekke ut den nettadressen litt nærmere ja! :)
    Ønsker deg og dine ei flott helg!
    Klem Carina

    SvarSlett
  19. Nydelige nydelige nydelige farger og bilder!!
    Æ like alot!! Håpe du får ei deilig hælg! Klæm

    SvarSlett
  20. De stoffen kan godt sendes til meg. Fantastisk lekre. Og nydelige fredagsbilder. Me like.

    SvarSlett
  21. Nydelige farger i de stoffene. Det bildet var også helt min smak. ☺

    SvarSlett
  22. Vilka härliga foton och tavlan är underbar, gillar den massor!

    SvarSlett
  23. nice
    ja, skjønne fargekombinasjoner og
    herlig samling i hylla di
    greit at jeg låner et bilde til et innlegg om litt?

    beste hilsner fra
    Åpent hus

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.