mandag 9. mai 2011

Glansdagen?

Trykk på bildet for mer info

Jeg tenker frem og tilbake på om jeg skal melde meg på til denne dagen. Foreløpig har jeg ikke tatt motet til meg. Jeg kjenner jo ikke en eneste annen interiørblogger på ordentlig, og dermed er det litt s k u m m e l t.

Men jeg regner med at jeg ikke er den eneste som ikke kjenner noen andre, og litt kjennskap til hverandre har man jo fått via bloggingen. 

Derfor lurer jeg nå på om dere som pleier å titte innom her skal dit? 
Da tør kanskje jeg å komme også... ;)

Til slutt: Tusen, tusen, tusen takk for alle de fine kommentarene på lampen min. 
Dere gjør meg så glad! ♥

8 kommentarer:

  1. Hei på deg, fra nå av kan vi jo si at du kjenner meg superduper godt...hi,hi...jeg kjenner også på det samme, er liksom skikkelig sjenert og sånn når det kommer til stykket, men vil så gjerne gå...klem Wilhelmine

    SvarSlett
  2. Hei - jeg tok motet til meg og meldte meg på Glansdagen - og skal også til Kaspara 21. mai. Jeg er ganske sjenert og kan føle meg litt klønete i store sosiale sammenhenger der jeg ikke kjenner noen - er helt klart mer avslappet og "meg selv" i settinger der jeg føler meg trygg. Men - jeg tok altså mot til meg - for dette var noe jeg egentlig hadde veldig lyst til. Jeg tror at vi er mange i samme litt sjenerte båt her - og det hadde jo vært veldig hyggelig å treffes, da - håper du melder deg på:)

    God natt og klem fra Bente.

    SvarSlett
  3. Heihei,

    jeg titter innom deg - og jeg skal dit, hihi:))

    Kanskje det går an å avtale med noen du pleier å kommentere hos at dere kan møtes utenfor og gå sammen inn? Det er ofte min lille bøyg, også pleier det jo å løsne fort. Jeg kan LOVE deg at dette er skravlete damer, hihi:)

    Ellers blir det førtreff hos Kaspara, i Oslo og i Østfold- hvis det er i nærheten av deg?

    Husk at du kan ta med en venninne uten blogg også altså:)

    VELKOMMEN! :)

    Klem,
    Ann Helen

    SvarSlett
  4. Bare å bli med, det blir sikkert stas! Jeg har meldt meg på og er ikke så tøff med mennesker jeg ikke kjenner, så vi er definitivt flere som har det likt. :) Jeg tenker at jeg hadde angret hvis jeg ikke dro, så da måtte jeg.. Håper du kommer, jo flere jo bedre! Lampa du viste er forresten kjempefin. Vi har lignende runde enkeltlamper på soverommet, men de har farge. Synes de er så fine! En rosa og en lyseblå. Klem fra Camilla

    SvarSlett
  5. Jaaa, jeg skal og jeg vil mer enn gjerne treffe deg på 'utsiden' slik at vi kan gå inn sammen. Det er jo litt skummelt, men jeg er helt sikker på at du ikke vil angre:))

    SvarSlett
  6. Hei.
    Jeg har også veldig lyst til å dra på Glansdagen. Har reservert billett flere ganger, men ikke kjøpt noen enda fordi jeg også synes det er litt skummelt.
    Men nå har jeg bestemt meg at jeg definitivt skal. Kjenner ingen fra før heller, men skal gå sammen med Lidyll.
    Sannsynligvis blir vi mange i samme situasjon, så det blir sikkert bra.
    Hopp i det du også da vel, du kommer sikkert ikke til å angre.
    Hilsen Louise:-)

    SvarSlett
  7. Jeg har også kjøpt billett uten å kjenne noen! Skummelt? JA, så absolutt! Men jeg hadde jo veldig lyst... Meld deg på du også! Vi får ta vare på hverandre.. :)
    Hedda

    SvarSlett
  8. Heisan!
    Håper og krysser fingrene for at du er blitt overbevist nå!!! Her er det mange i samme båt og velkommen til førtreff hos meg!
    Ha en finfin dag!
    Klem fra mase-Kaspara

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.