søndag 22. mai 2011

Hylle


Den lille teakhylla jeg fant på loppemarkedet forrige helg er nå ferdigmalt 
og hengt opp på veggen i stua. Selv om det har sneket seg inn noen fargeklatter i huset 
den siste tiden, er det denne fargesammensetningen jeg alltid vender tilbake til. 

Lyseblå, turkis, lys grønn og hvit.
Farger som gir meg ro i sjelen.

Ha en fin søndag alle sammen. 
Vi sitter inne i regnet og den feminine delen av familien Høytrykk har "hobbyverksted". 
Jentene perler og tegner, mens mamma pusler med sitt. 
Koselig! ♥

19 kommentarer:

  1. Kor nydeleg dette var! Skikkeleg fint.

    SvarSlett
  2. å så fint!
    liker også de fargene,
    fine bilder.
    ha en fortsatt god Søndag med perler og puslerier..
    Klem Tone

    SvarSlett
  3. Så nydelig!! du har det så fint, og tar så flotte bilder:)

    SvarSlett
  4. Kjempefint!
    Bilder sklir rett inn, fine farger, lekre bilder!
    klem manu

    SvarSlett
  5. Mmmmm - fine farger - gode både for øye og sjel:)
    Fortsatt god søndag - en litt mer hustrig og grå enn hva vi har hatt de siste dagene!

    Klem fra Bente.

    SvarSlett
  6. Detn ble veldig fin! Farvene er herlig :)

    SvarSlett
  7. Fargene harmonerer godt, og jeg skjønner du blir avslappet av valget. Det er morsomt når loppisfunn blir forvandlet til noe helt nytt og unikt;)

    Ha en fin søndagskveld.

    SvarSlett
  8. Nydeligste hylla! Du har jammen meg et godt øye for gråstein som blir til flotte skatter :) Klæm

    SvarSlett
  9. Stilrent! I like!
    Ha en fin kveld! :)

    SvarSlett
  10. Hørese ut som en deilig pusle-søndag. Nyt den videre!

    SvarSlett
  11. Vakkert! Elsker formen på hylla og fargene du har valgt.

    Fantastiske dyr du har under her også. De er superkule :)

    Ønsker deg en finfin ukesstart!
    klem

    SvarSlett
  12. Så söt liten hylla! Vasen är himla läcker och gör sig fint där.

    SvarSlett
  13. Så fiiiint, flinka! Nydelig og enkelt, helt etter min smak! :)
    Jeg skrev forresten en kommentar til deg inne på bloggen min. Vet ikke helt hvorfor jeg skrev den der...
    Hadde ellers en kjempekoselig feiring idag, og jeg regner med det blir et lite innlegg med bilder etterhvert ;)
    Ha en flott kveld!
    Klem Carina

    SvarSlett
  14. Superfin hylle og herlige farger:)
    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  15. En så fin blogg du har!! Tack snälla du för den fina hälsningen hos mig. Jag blev så himla glad och alldeles varm i hjärtat.
    Kram- Helena

    SvarSlett
  16. Skjønner veldig godt at det er en tilbakevendende fargekombinasjon, ja... Det er rett og slett nydelig! :) Så herlig det ble med hylla over den fine nette krakken. Lagret bildet som inspirasjon her hos meg :D

    SvarSlett
  17. Herlig fargekombinasjon.
    Digger krakken under hyllen:)
    God mandag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  18. Nydelige farger :o)

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  19. Fine farver sammen og hyllen var kjempesøt!

    Ønsker deg en fin start på en ny uke!

    Klem,
    AW

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.