mandag 30. mai 2011

Kommode i ny drakt



Kommoden som jeg kjøpte på loppis forrige helg er ferdigmalt,
 og den har fått flytte inn på arbeidsrommet.
Jeg falt pladask for de skråstilte frontene på den, og den var
litt annerledes enn de typiske teakkommodene man vanligvis finner. 
Jeg vurderte å beholde den umalt, men på grunn av litt skader
i finéren, valgte jeg å male.

Oppå står to gule loppefunn og en lampe kjøpt på bruktbutikken.
Lampa er av keramikk og laget i gamle Vest-Tyskland. 
Jeg må skifte til jordet støpsel for at den skal passe inn i stikkontaktene våre, 
så foreløpig står den kun til pynt.

Hvis du ikke har meldt deg på lotteriet mitt allerede, kan du gjøre det her.
Herlighet, så mange som vil bli med! Jeg er overveldet! ♥

14 kommentarer:

  1. Bra dag mao! fine funn der :)

    SvarSlett
  2. Utrolig fin ble den! Skulle ikke mer enn et lite strøk maling til :)

    Og en fin ny uke til deg!

    SvarSlett
  3. Ble nydelig...
    Rent og pent uttrykk!
    Flink du er som har fått malt den allerede ;)
    har en stol stående i garasjen, som har stått med 1 strøk mange uker!
    Sov godt ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  4. Fin kommode , herlig form ;) Blomsterskåla var kul også :)
    Klem fra Janne som ønsker deg en fin uke :)

    SvarSlett
  5. Kommoden ble utrolig fin! :) Likte frontene på den ja!

    Klem

    SvarSlett
  6. Hehe- nå må du ikke nevne lotteriet mer, for da øker sjansen for at jeg stikker av med premien;) Hihi!!! Kommoden var bare såååå kul!! Du er kjempegod!!

    SvarSlett
  7. Kjempefin kommode:),
    og den gule skåla var bare knallstilig:).
    Klem

    SvarSlett
  8. Den var bare lekker! :) Også elsker jeg den gule skåla, nydelig! :)

    SvarSlett
  9. Snilleste DU...
    Tusen takk for siste kommentar inne hos meg!
    Den varmet virkelig :)
    Trallala, nå hiver jeg meg i dusjen glad og med ny energi! (Er egentlig veldig trøtt etter dårlig søvn i lengre periode ;)
    Du reddet dagen min :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  10. den var kjempefin,
    enig med deg,
    spesiell med de skuffene!
    fine funn og bilder..
    digger lampefoten altså!!!
    klem fra meg

    SvarSlett
  11. kjempefin kommode! herlig!

    SvarSlett
  12. Otroligt fin! Gillar formen, och den är superfin i vitt. :)

    SvarSlett
  13. Vilken underbar design, jag älskar formen på den! Den ser jättefin ut som vit. Jag har några 50-talsmöbler här hemma som jag inte kan bestämma om jag ska måla vita eller ha kvar i teak. Jag tror aldrig jag kommer kunna bestämma mig :-o :-)

    SvarSlett
  14. Rigtig fine loppefund. Kommoden er ikke en man ser alle steder - den er helt speciel!

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.