søndag 8. mai 2011

Loppekulelampe





Kulelampen jeg kjøpte på loppis forrige helg har fått seg en runde med hvit spraymaling. 
Jeg er veldig fornøyd med hvordan den ble seende ut hvit. (Hvordan den så ut før kan du se her.)

Hovedmålet for vårens loppejakt var å finne en slik lampe, 
så jeg føler meg veldig heldig 
som faktisk fant en slik!

Denne helgen ble det ikke noe loppis, men det ble et utdrikningslag i går og en dag med lek, moro og grilling med venner i dag. I strålende solskinn begge dager. En herlig helg! ♥

En ny uke venter på oss. Håper den blir fin for dere alle!

32 kommentarer:

  1. så flott lampe!
    og vakre bilder som vanlig.
    fin søndag til deg!

    SvarSlett
  2. Wow, så utrolig lekkert det ble!
    Nydelige bilder.

    Jeg har også tenkt til å spraylakke kule-lampen jeg kjøpte idag. Ditt flotte resultat med din lampe gjør det hele ekstra inspirerende:-)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Kulelamper er så vakkert så vakkert!! Og veldig enig med deg...hvitt var veldig mye finere en brunt. Den ser helt smashing ut! By det vei..du fant jo sååå mye fint på sist låppis da: Helidge du! MEN ingen ting topper denne lampa!

    Fin ny uke te dæ! :) Søndagsklæm

    SvarSlett
  4. Den ble knallstilig!! Så heldig du var som gikk på loppisjakt etter akkurat den lampen - og fant den!!
    Det lille treet var nydelig - har du laget det?
    Kjersti

    SvarSlett
  5. Kul lampe ! Vi har en stående i garasjen på vent , den er i gull . Og vi har tenkt å gi den en runde med makeover ;) Din ble veldig fin :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  6. Den ble KJEMPEFIN! skikkelig kul! tenkte «Oi, har hun funnet en hvit sånn lampe?» men du hadde jo rett og slett tatt saken i egne hender :) god søndag!

    SvarSlett
  7. Ha! Ja ser man det. Den ble jo råfin!! :) Vilde

    SvarSlett
  8. Heisan!
    Lampen ble super-superfin!!! Denne lampen har jeg sett på loppis tidligere i brunt, men det har ikke ringt en sprayklokke i hodet mitt tydeligvis. Den ble fantastisk!
    Glad ny uke til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  9. Lekker ble den, selv om jeg liker godt brunt også.


    Hvordan fikk du det til? Jeg har nemlig en oransje en som trenger ny farge.

    SvarSlett
  10. Knallfin!

    Vi hadde en slik hjemme i mørk brun. Er vel kastet.. :(

    Klem PInk lady

    SvarSlett
  11. så morsomt å se. vi hadde en slik brun lampe for mange år siden og den ble levert på søpla... tror den gikk i stykker.
    artig med at ting blir moderne igjen...
    ha en fin dag,
    Tove

    SvarSlett
  12. WOW!!!!! Jeg er superimponert! Lampa ble jo bare helt rå! =)
    Likte forøvrig kaffebaren din veldig godt også! En kaffemaskin er helt klart nødvendig for en god hverdag! ;)
    Ha en fin ny uke du også!
    Klem Carina

    SvarSlett
  13. Den ble superkul! Mye finere i hvitt! Kjempebra lakkert også. jeg er alltid så utålmodig, så det begynner omtrent alltid å renne.

    SvarSlett
  14. Den ble knallfin!! :) Fikk nesten lyst til å gjøre det samme med min.. Vi får se ;)

    Fin ukestart til deg!
    klem

    SvarSlett
  15. Åååå, fytti så fin den ble:).
    Har en lik lampe bare med en kule og i den fineste grønnfargen;),hi hi.
    Ble veldig innspirert til å spraye den hvit:), din var bare knallfin:).
    Fin ukestart til deg
    Klem

    SvarSlett
  16. Ja, den er finere i hvit ja:) Har takpendel jeg...i gull, må få seg en omgang med sprayboksen den også:)
    Det er sååå deilig loppesesongen er i full gang:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  17. Her passer det vel å skrive kul lampe;)

    SvarSlett
  18. Kul retro lampe. Det er morsomt med med loppisfunn:)

    Har lagt deg til som følger, og link på siden min over oppdaterte blogger:)

    Ha en nice start på en ny uke.

    SvarSlett
  19. Heisan!
    Jeg håper du kvinner deg opp og melder deg på Glansdagen! og du er hjertelig velkommen til kafe` i utestua her hjemme.
    Jeg har truffet mange bloggere i de årene jeg har blogget og det har utelukkende vært positivt! Vi er jo en gjeng likesinnende og verdens snilleste mot hverandre, ingen fare.
    Ha en fin dag mens du grubler, hi,hi.
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  20. Så fin den ble! Digger sparymaling! Moro å finne det man er på utkikk etter, det er ikke ofte det skjer for meg! Passet jo perfekt inn!:o)
    Ha en fin ukesstart!
    Kram♥

    SvarSlett
  21. Hei snillis :)
    Jeg har mer eller mindre gitt meg med å blogge, i allefall for en periode. Hyggelig å få en liten hilsen av deg :) Ha en superduper dag.
    Klem

    SvarSlett
  22. Så flott lampa ble:)

    God kveld og klem fra Bente.

    SvarSlett
  23. Hei igjen - håper at du kommer både på Glansdag og til Kaspara - det kommer til å bli så hyggelig:)

    Bente:)

    SvarSlett
  24. Åååh, det var smart! Mamma og pappa har en sånn litt sliten en i messing - kanskje jeg skal høre om den kan arves (tror den bare bor på loftet...)

    Takk for inspirasjon!

    SvarSlett
  25. Oi, så flott den ble etter en omgang med sprayboksen! Tror jeg må en tur innom Fretex i morgen for å se om fettern til denne lampa fortsatt står der :)

    SvarSlett
  26. Wao! Den ble rålekker rett og slett!

    SvarSlett
  27. VELDIG fin altså! Men din makeover friskt i minne var jeg fristet til å kjøpe en tilsvarende på loppis idag.. Men de skulle ha 200 kroner så da gikk jeg videre ;/
    Kan jeg spørre hvor mye du måtte gi for din?

    SvarSlett
  28. Takk for svar! Det synes jeg hørtes mer ut som en riktig pris ja ;) Får lete videre jeg! :)


    Ha en fortsatt fin helg

    SvarSlett
  29. Looooove!
    ....den var RÅLEKKER, vennen!

    ...akkurat en sånn kunne jeg tenke meg gitt*smile*

    ...ønsker deg en flott dag!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  30. Skal igang med samme jobb.. Men lurer på, hvilken type spraylakk er å foretrekke??

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg brukte matt hvit spraymaling fra Biltema. Før jeg sprayet med den, sprayet jeg med en primer kjøpt samme sted.
      Jeg har forresten lest mye bra om malingen fra KEM, men jeg har ikke testet den selv ennå.

      Slett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.