mandag 23. mai 2011

Lotteri-lottera-tombola!

Jeg har rundet 100 følgere, og det må feires!

Jeg er utrolig glad for at så mange har lyst til å følge meg, 
så nå håper jeg at jeg kan gi litt glede tilbake.



Premien er en turkis Mano-skål fra Kähler. 
Jeg håper denne er noe som vil være fristende for mange, 
slik at mange har lyst til å være med på lotteriet.



Reglene er som følger:
1 lodd for kommentar på dette innlegget
2 lodd for kommentar + link til konkurransen på egen blogg (bruk det øverste bildet)

Skriv i kommentaren om du tar 1 eller 2 lodd.

Det gir ingen ekstra lodd for å være følger/bli følger, men jeg blir likevel 
veldig glad om det er flere som har lyst til å legge seg til. ;)

Trekningen vil skje 10. juni.

Så sleng dere på og bli med på lotteri-lottera-tombola! ☺

251 kommentarer:

  1. Hoho, den er fiiiiiiin altså!!
    Jeg slenger inn 1 lodd, selve lykkeloddet satser jeg på:-D

    Ha en finfin mandag:-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  2. Å, FINESTE skåla ;)
    Håper å ha lykken med meg...
    Har jo allerede en i samlingen min og hadde vært topp med en til!
    Kjekt med give away...
    2 lodd på meg!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. ...dette er en helt NYDELIG skål
    *hjertebank*

    Melder meg så klart på!
    1 lodd til meg da :)

    Takk for at deler med oss, koselig å følge deg deg videre snuppeliten :)

    -Ida Susanne
    (sukkertøy for øyet)

    SvarSlett
  4. Hurra hurra for give away, fin premie og mange følgere! Jeg tar 2 lodd.
    Klem fra Igi

    SvarSlett
  5. Gratulerer ! Jeg vil være med å feire deg med 2 lodder :) Tusen takk ;)
    Klem fra >Janne

    SvarSlett
  6. Gratulerer med mange følgere til din fine blogg. Jeg er gjerne med på giveaway - fineste skålen:)
    Jeg tar to lodd!

    Ha en fin ny uke! Klem

    SvarSlett
  7. Gratulerer med 100 følgere! Du har en koselig blogg :)
    1 lodd til meg!

    SvarSlett
  8. Så fantastisk fin premie da, 1 lodd på meg, klem Wilhelmine

    SvarSlett
  9. Grattis till alla följarna! Förstpr mycket väl att så många vill följa din härliga blogg! :-) En lott till mig tack!

    SvarSlett
  10. Gratulerer med mange følgere (ikke noe rart forresten:))
    To lodd til meg!

    SvarSlett
  11. Gratulerer med bloggsuksess! Jeg elsker skålen, og jeg elsker fargen, så jeg kan jo ikke la denne sjansen gå fra meg. Legger 2 lodd i hatten :-)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  12. nydelig mano skål! <3 Dete r giveaway på min blogg hvert øyeblikk, og da var tanken å lotte ut en manoskål:) Får nesten følge med her på din blogg, og se hvilken respond du får. Mano er uansett elsk <3 selv om jeg faktisk ikke har et eneste mano-element i hus!:o 1 lodd til meg:) Hilsen Vilde

    SvarSlett
  13. for en vakker skål, elsker den isblå fargen.
    jeg er med,
    ett lodd på meg.
    nyt dagen,
    klem Tove

    SvarSlett
  14. kuuult! jeg er med med 2 lodd!
    mangler 2 så har jeg 100 følgere også!!!!!

    SvarSlett
  15. Jeg har så ufattelig lyst på denne;)1lodd på meg

    SvarSlett
  16. Lekker! Jeg er med, med 1 lodd:) Mvh vedvik.isnes@yahoo.no

    SvarSlett
  17. ååå.. er du gal? Klart jeg blir med! Har enda ikke en eneste mano-ting i hus. Men de står så høyt på ønskelista som de kan komme ;)

    jeg trekker to lodd og krysser tær og fingre :)

    gratulerer med 100 følgere - jeg er glad for at jeg får være en av dem. Du inspirerer!

    klem

    SvarSlett
  18. Så nydelig! Jeg er med, et lodd på meg(har ingen blogg). Og jeg er allerede følger så jeg gleder meg til å henge på videre ;)

    SvarSlett
  19. Så fin!! Eg trekker eit lodd:)

    SvarSlett
  20. Så fin blogg! Tar full pott, jeg. Juhu!!

    SvarSlett
  21. wow! Jeg trekker gjerne et lodd:-) Nydelig blogg også! Liker å titte innom her:-)

    SvarSlett
  22. Jeg blir med..et lodd!!
    Ha en super dag.
    Klem:)

    SvarSlett
  23. 2 lodd til meg!!
    Gratulera så masse med 100 følgere :-)
    Den skåla er så fiiiin!!
    La meg til som følger også!

    Ha en findag :-)

    SvarSlett
  24. hipp hurra for deg
    og to lodd på meg :)

    SvarSlett
  25. Nydelig! Jeg vil veldig gjerne delta med 1 lodd:-)

    SvarSlett
  26. Wow!! Lækkert!

    Jeg vil meget gerne have to lodder, hvis jeg må være med fra Danmark... :)

    Knus Katrine

    SvarSlett
  27. Grattis med alle følgere! Kjempefin premie!! Jeg trekker såklart et lodd! Klem.

    SvarSlett
  28. Hei,
    alltid kjekt å oppdage nye blogger, la meg til som følger jeg :)

    (Og tar 2 håpefulle lodd i trekningen din)

    Gleder meg til å lese mer her!

    Mari Ann

    SvarSlett
  29. Jaaaa!! Jeg vil veldig gjerne være med på trekningen! Tar 1 lodd:)

    SvarSlett
  30. ÅÅåå, den skåla ønsker jeg meg:),
    trekker to lodd og krysser fingrene:).
    gratulerer med så mange følgere, digger bloggen din, er innom høytrykk hver dag:).
    Klem

    SvarSlett
  31. Eg melder meg på denne digge-gi-vekken. Og eg tek to lodd.

    SvarSlett
  32. Ååå, Trine! Den er superlekker! Jeg vil vinne;)
    Jeg tar to lodd. Linker til deg på siden min:)

    Ha en herlig aften;)

    SvarSlett
  33. Hei,
    Så gøy med lotteri:)
    Jeg tar 2 lodd, krysser alt jeg kan, og håper på vinnerlykke.

    Grattis med så mange følgere!
    God kveld til deg:)

    SvarSlett
  34. Dette blir jeg selvsagt med på. To lodd og alt. Og turkis, perfekt hjemme hos meg. *rydder plass til ny skål*

    SvarSlett
  35. Hei kjære Høytrykk=) Gratulerer med 110 følgere, skjønner godt at mange vil følge deg. Her inne finnes masse inspirasjon og med din gode smak i bakhodet blir nye prosjekter prøvd ut. I tillegg får man alltid koselige ord fra deg som blir satt så stor pris på=) Jeg tar gjerne 2 lodd.

    SvarSlett
  36. Tjolahopp, 2 lodd på meg!

    Klem Anna

    SvarSlett
  37. Hei - disse Manoskålene er så nydelige - og jeg liker så godt denne isturkise fargen:)
    To lodd på meg og god kveld til deg:)
    Klem fra Bente.

    SvarSlett
  38. Oi så fin! Grattis med de første 100 :)
    Vi tar et lodd!
    Keiserklem

    SvarSlett
  39. Jeg har lyst å bli med!! Så fiiiin :) 1 lodd på meg :)

    SvarSlett
  40. Gratulerer!
    Jeg ønsker veldig gjerne å delta med ett lodd.
    God mandagskveld ønskes deg
    Klem

    SvarSlett
  41. YES, klar jag vill vara med och fira! 2 lotter till mig. :)

    SvarSlett
  42. Gratulerer!
    Klart jeg vil være med på lotteri.

    SvarSlett
  43. Nydelig skål! Og nydelig blogg! Har lest meg litt nedover; legger meg som følger med det samme ;-) Og så linker jeg hos meg, sånn at det blir to lodd å konkurrere om skåla med!

    :-)

    SvarSlett
  44. Fantastisk fin skål! 1 lodd på meg.

    Siril (sirilhlarsen@hotmail.com)

    SvarSlett
  45. Jippi og GRATULERER!
    Jeg hiver meg på å prøver lykken med 1 lodd.. :)
    Ønsker deg en super duper uke..
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  46. Heisann. Så morsomt. Jeg slenger meg på konken, og har herved 1 lodd:)

    SvarSlett
  47. Grattis med å ha rundet 100 følgere!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen.
    Tar to lodd:-)

    SvarSlett
  48. Kjempefin blogg!! Har følgt deg lenge, men har lagt meg til som følger nå :)
    Håper på vinnerlykke :-D

    1 lodd til meg!

    SvarSlett
  49. Gratulerer med så mange følgere!!
    Nydelig premie som jeg gjerne vil vinne!;)
    3 lodd.
    Janni:)

    SvarSlett
  50. Finfin premie da! Og gratulerer med så mange følgere! Vel fortjent!
    Jeg er med på 1 lodd jeg. Krysser fingre og tær!

    SvarSlett
  51. Grattis så mye!
    Og nydelig premie, jeg tar gjerne 2 lodd:)
    Klemklem

    SvarSlett
  52. 2 lodd til meg! Innlegg kommer. :)

    SvarSlett
  53. Vilken fin skål!!!
    Jag tar 2 lotter, tack. =o)
    Kul att hitta till din blogg förresten. Fann dig på Hjem Kära Hjems blogg.
    Kram

    SvarSlett
  54. To lodd på meg! For en nydelig premie!! Heldige den som vinner..
    Jeg er forresten som deg - dette er en av mine favorittfarger som jeg aldri blir lei av!

    SvarSlett
  55. trodde allerede jeg hadde meldt meg på her, men det hadde jeg visst ikke. 1 lodd til meg :)

    SvarSlett
  56. Jeg trekker 2 lodd for kommentar og link på blogg. :)

    SvarSlett
  57. Grattis med over 100 følgere! Jeg blir gjerne med i trekningen - et lodd her takk :-)

    SvarSlett
  58. Hurra for lotteri, jeg er med! (og så mange andre som er det også da! :O

    Blir ett lodd på meg foreløbig, så får vi se om jeg rekker å blogge deg. Hektisk uke foran meg! Grattis med 114 fine følgere, vel fortjent :)

    SvarSlett
  59. Jeg har linket, tar to lodd og frister lykken!

    Flott blogg..

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  60. Gratulerer med så mange følgere! :)
    Jeg prøver lykken og tar 2 lodd :)

    klem, camilla jin

    SvarSlett
  61. Jeg bare ELSKER designet til Mano-serviset, og ville blitt henrykt over å vinne denne lekre skålen!

    Jeg tar 1 lodd.

    elinhalleland@gmail.com

    SvarSlett
  62. da snapper jeg til meg et lodd :) Nydelig skål!

    SvarSlett
  63. Jeg blir gjerne med på 1 lodd :)
    klem

    SvarSlett
  64. Gratulerer så mye!!!!!!
    Og hvilken fantastisk premie du har! Jeg bare elsker den fargen, og har store planer om en kopp og et fat i den fargen også. Krysser fingre og tær for vinnerlykke og tar to lodd! :)
    Ha en finfin kveld!

    Klem Carina

    SvarSlett
  65. Nå fikk jeg høyt blodtrykk iallefall! hahah...den er lekker så det holder- me want!

    jeg tar to lodd! krysser fingra og tær og satser på at det holder til mål...

    klem fra mirjam

    SvarSlett
  66. Jag är gärna med. Vilken jättefin skål! Jag länkade även till dig via min blogg, i höger meny.

    //Helena

    SvarSlett
  67. For en koselig blogg og en nydelig skål!
    Det blir 1 lodd på meg da :)

    SvarSlett
  68. Hei, og gratulerer!
    Tar to lodd eg :)

    SvarSlett
  69. Gratulerer med 100 følgere! :) Blir gjerne med i trekning på den søteste skålen!
    To lodd på meg!

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  70. Jeg blir gjerne med og tar to lodd!
    Nydelig farge på denne bollen!

    SvarSlett
  71. Hola ;). Jeg trekker ett lodd ;). Superduperfin gi-bort-ting i superduperfin farge ;).

    SvarSlett
  72. Prøver lykken med ett lodd :)
    ( karianne.oeie@gmail.com )

    SvarSlett
  73. Gratulerer:)Kjempefin blogg du har. Jeg trekker ett lodd!

    SvarSlett
  74. klart jeg er med - full pakke og 2 lodd til meg takk. super fin skål, jeg vil ha!!!! gratulerer med alle følgerne - du har en super fin blogg!
    klem

    SvarSlett
  75. Jeg blir selvsagt med! Sent men godt :o)


    Jeg tar to lodd!

    SvarSlett
  76. Kjempefin!!!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen din.

    Klem :)

    SvarSlett
  77. Så fin! Tar 1 lodd og krysser fingrene :)

    lindaa8@hotmail.com

    SvarSlett
  78. Oj oj her må jeg bare slenge meg med- elsker MANO og spesielt i turkis..
    Har en slk skål på ønskelisten min- så dette blir spennende å være med på, snill du er som gir oss her ute muligheten til å vinne:)

    PS. Får ikke opp bloggen min som avsender , men står anonym...hm..men bloggen min er iallefall:
    vilmershus.blogspot.com

    Klem Vera

    SvarSlett
  79. Nydelig blogg du har! Klart jeg legger meg til som følger :) Fant bloggen din via Hildemor.
    2 lodd til meg :)
    Ønsker deg en fin kveld videre :)

    SvarSlett
  80. Nydelig premie i favorittfargen min!!! Selvsagt blir jeg med på dette, og tar to lodd:-)

    SvarSlett
  81. Oi! Dette var litt av en Give Away!
    Denne kommer nok til å ta helt av :)

    Jeg vil være med og tar 2 lodd!

    God helg!
    -Amalie

    SvarSlett
  82. En flott logg og ei flott skål! Jeg er med! 1 lodd på meg :)
    mvh
    Stine (stineosa@gmail.com)

    SvarSlett
  83. Så gøy, denne vil jeg være med på. :))

    SvarSlett
  84. åååå denne vil jeg vinne :) 2 lodd!

    SvarSlett
  85. Ååå så kjekt:-)
    1 lodd tar jeg:-)

    SvarSlett
  86. Eg vil veldig gjerne ha eit lodd!

    God helg til deg og dine! :)

    SvarSlett
  87. Så spennende, og så fin gave. Tar gjerne to lodd.

    SvarSlett
  88. Ja! Jeg vil gjerne bli med:) Krysser fingrene for at jeg tar lykkeloddet:)
    Klem

    SvarSlett
  89. Jeg vil også være med på lotteri!

    Så sinnsykt mange som vil være med her - så utrolig kjekt og velfortjent!
    Du er definitivt på min favorittliste, og jeg er ikke overrasket over alle følgerene dine ;)
    Et lodd på meg.

    Mano og Kähler er storfavoritt her i huset, denne skålen har jeg faktisk og den trenger en venn! Håper på vinnerlykke!

    GOOOD fredag til deg og dine!

    Klem Guro

    SvarSlett
  90. Jeg slenger meg villig med!
    To lodd til meg :)
    Fin fredagskveld!

    SvarSlett
  91. Hei :)

    Jeg er SELVFØLGELIG med på trekningen om den FANTASTISKE skålen :)

    1 lodd på meg..

    Henriette

    SvarSlett
  92. Nydelig premie. Jeg er med og trekker 2 lodd og vil gjerne følge bloggen din videre :O)

    Så moro at du ville være med på min :O)

    Carinaklem

    SvarSlett
  93. Tek eitt lodd. Og forresten: så fin blogg du har:)

    SvarSlett
  94. Det blir to STORE lodd til meg. Lykke til og jeg klemmer tommlene for at jeg vinner:)

    hilsen lykkelee

    SvarSlett
  95. Nå måtte jeg sjekke om jeg alt hadde kommentert, for jeg prøvde meg her for noen dager siden. Men da var det bloggtrøbbel, så da prøver jeg igjen: Grattis med enda en følger! Og jeg tar gjerne et lodd:)

    SvarSlett
  96. For en flott premie, jeg vil gjerne være med! 2 lodd til meg, takk.

    SvarSlett
  97. Hei. Kjempefin premie!
    Blir med og tar ett lodd jeg da :)

    Klem Anita

    SvarSlett
  98. Da ønsker jeg 2 lodd jeg :o)
    Ha en riktig god helg :o)

    SvarSlett
  99. Gratulerer så masse :-)
    Den koppen står høyt på ønskelisten min så prøver lykken med ett lodd:-)

    God helg til deg:-)

    marianne@live.no

    SvarSlett
  100. 1 på meg

    selne.Ingerlise@gmail.com

    SvarSlett
  101. nydelig skål! jeg tar 2 lodd :)
    - Hilde

    SvarSlett
  102. Grattis med 100 - ikke verst! Jeg tar gjerne 2 lodd :)

    SvarSlett
  103. Så fint med mange følgere, gratulerer. Veldig fin premie du gir bort da! Jeg vil gjerne ha to lodd og krysser fingeren for litt -uvanlig- vinnerlykke :-)

    Klem fra Mollie

    SvarSlett
  104. Oi for en flott giveaway!
    Klart jeg blir med :)

    SvarSlett
  105. for en lekker farge på skålen!
    vil gjerne være med på et lykkelodd:)

    klem ellemell

    SvarSlett
  106. JAAAAAA!!!! jeg vil være med. Tar 1 lodd, krysser fingrene og venter i spenning. hegekristin99@hotmail.com

    SvarSlett
  107. Så fin premie, liker bloggen din veldig godt også:)
    Tar gjerne 2 lodd!

    SvarSlett
  108. Jeg er klart med!
    2 lodd til meg!
    Kram

    SvarSlett
  109. Heisveis:)
    1 lodd på meg....fin blogg d har...
    klemklem

    SvarSlett
  110. Jeg vil gjerne vinne en turkis bolle!
    blogglaus@gmail.com

    SvarSlett
  111. Knallfin skål du skal gi bort da. Jeg er med :)

    SvarSlett
  112. For en fin blogg du har! Har visst ikke vært her før. Selvfølgelig vil jeg være med på blogglotteriet og tar 1 lodd og krysser fingrene:)

    Hilsen Kristin

    SvarSlett
  113. 1 lodd på meg!
    Fin fin premie og gratulerer med så mange følgere!

    SvarSlett
  114. Superduper herlig farge og flott skål, den vil jeg ha!!

    To lodd her... :)

    SvarSlett
  115. Så kjekt, jeg vil veldig gjerne være med å feire. Du har jo en super fin blogg så jeg skjønner godt at du har 100 følgere.

    1LODD på meg

    KLEM

    SvarSlett
  116. Grattis! Tar 1 lykkelodd jeg!

    SvarSlett
  117. Hei!

    Slenger meg på, fine blogg du har fått! :)

    Hilsen

    Renate:)

    renate_etne@hotmail.com

    SvarSlett
  118. Wooow.. i like it!
    For en flott give away - og for en flott blogg! :)
    Her må jeg titte innom oftere... Slenger meg også med på 2 lodd...

    Klem fra Ida
    (Interiør drops)

    SvarSlett
  119. oj... her va det mange med:) så hyggelig!
    2 lodd her:) fiiiineste premien da!! følger dæ allerede:)))

    SvarSlett
  120. Flott blogg, flott premie! ...gjerna eg trekke vinnarloddet? :) Linda

    SvarSlett
  121. Fin blogg og premie. Skåla passer utmerket på kjøkkenet hos meg, der har jeg lyseblå montanaskap. Et lodd til meg.)

    SvarSlett
  122. Med så fin premie må jeg jo bli med! Og fin blogg også :-)

    Ett lodd til meg!

    SvarSlett
  123. Nydlelig skål! :) Ett lodd på meg! :)

    SvarSlett
  124. Knallflott premie! Jeg blir gjerne med i denne trekningen :)
    Ha en flott uke :)

    SvarSlett
  125. JA! Jeg blir med!
    2 lodd til meg! Fin skål, elsker fargen.
    så gøy å se at så mange har meldt seg på. Dette blir spennende :D

    SvarSlett
  126. Kjempe flott skål. Et lodd på meg også :)

    Kjekk blogg også å følge.

    - Cecilie <3 ( ciciline@hotmail.com )

    SvarSlett
  127. 2 lodd på meg, og håper på å vinne :)

    (ingeborg.aalstad@hotmail.com

    SvarSlett
  128. Ja selvfølgelig vil jeg være med :) Jeg tar to lodd:) takk:)

    klem Trine:)

    SvarSlett
  129. Jeg elsker Mano, så jeg vil gerne vinde :)
    1 lod til mig tak :)

    SvarSlett
  130. Sikke en lækker give away!
    Jeg vil gerne deltage med 1 lod :)

    SvarSlett
  131. Hei høpp!!

    Wow får en premie,jeg tar full pott!!
    2 lykkelodd:)

    krysser fingrene:)

    Ha en fin uke!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  132. Oooh, for en fin premie :-) Den hadde passet PERFEKT hos meg, så skriv meg opp på et lodd! Krysser fingrer og tær

    SvarSlett
  133. Gratulerer med så mange følgere! Jeg vil gjerne være med på den flotte tombolaen din med 2 lodd:o) Gleder meg til å følge den fine bloggen din videre!

    SvarSlett
  134. jeg blir gjerne med i trekningen, og tar 2 lykkelodd :)
    du har mange flotte ting i hjemmet ditt, som det er godt å hvile øynene på ;)

    SvarSlett
  135. Kjempeflott skål :) 2 lodd til meg

    SvarSlett
  136. Jeg er med! Tar to logg jeg. Har linket til bloggen din fra http://katrineanitasverden.blogspot.com

    Håper jeg vinner :)

    SvarSlett
  137. Fristende, ja! Jeg tar 2, takk! :)

    SvarSlett
  138. Jeg blir gjerne med i trekningen og tar 1 lodd, elsker fargen.

    Hilsen Kjerstin (kjerstinlindgard@yahoo.no)

    SvarSlett
  139. Gratulerer med mange følgere!
    Herlig skål og jeg tar gjerne 2 lodd!!

    SvarSlett
  140. prøver lykken med to lodd :D

    SvarSlett
  141. hei! vil også være med :))

    SvarSlett
  142. Så gøy!! Ja takk jeg vil være med og trekker to lodd, og KLART jeg vil bli følger hos deg, her var det nemlig fint å være:))
    Har forresten en give away på gang inne hos meg også, ta en titt om du vil:-))
    Vi snakkes nok snart!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  143. 1. lodd til meg takk :)
    Kjempefin premie!

    Gratulerer med mange følgere!

    SvarSlett
  144. Jeg vil gjerne være med :)
    To lodd til meg.
    Tusen takk! :)

    SvarSlett
  145. For en flott blogg:) er gjerne med i trekningen og tar ett lodd!

    SvarSlett
  146. Jatakk! 2 lodd til meg :)

    Kristine

    SvarSlett
  147. Åhh så flott, her blir jeg med på 1 lodd denne gangen:)

    klem fra swimzy, siv anita
    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  148. Ooooo, så lekker give away!
    Jeg er med, med 2 lodd :o)

    SvarSlett
  149. Nyyyydelig, vil svært gjerne være med:-D To lodd tul meg takk.

    SvarSlett
  150. Hi! Congratulations on having reached 100 followers and I am very happy to be your #137! I will link your item in my blog so I think that I'll have two chances to win this beauty bowl!
    You have a lovely blog! Lucky me that I found you.
    Saludos del sud.
    La Chola.

    SvarSlett
  151. Ohoi.. Her var det mange som ville være med!
    Det betyr at det er mange som har funnet veien til deg, og det skjønner jeg godt. Grattis med de 100 velfortjente følgerne! =D

    Jeg blir mer enn gjerne med på feiringen med 2 lykkelodd. Elsker turkis, så denne krysser jeg fingrene litt ekstra på.

    sommerlig natthilsen fra Huldrelevenet :)

    SvarSlett
  152. Gratulerer med 100 følgere og jeg vil ha så mange lodd jeg bare kan få! Link hos meg og kommentar hos deg :-)))


    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  153. wowsa! jeg trekker et lodd!

    SvarSlett
  154. Veldig fin premine, jeg tar ett lodd...jsunnivaathotmail.com

    SvarSlett
  155. Flott premie, og flott blogg!!
    1 lodd for meg:)
    hildegunn29athotmail.no

    SvarSlett
  156. Stilig premie! Jeg tar full pott - 2 lodd!
    Kom gjerne innom på bloggen min, har også en giveaway :0)

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  157. Eg deltar med ett lodd:)
    linetraeen@hotmail.com

    SvarSlett
  158. Utrolig fin blogg, blir følger selv det ikke er ekstra lodd ;)
    1 lodd på meg ;)

    SvarSlett
  159. Hei, jeg kom hit via-via. Så fin blogg og fin lotteri-premie! Jeg lenker og tar det deg gjerne to lodd.

    SvarSlett
  160. Flott blogg :)
    Jeg trekker meg gjerne ett lodd, skålen var super fin!
    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  161. Hei hei=) Jeg tar 2 lodd jeg. Superskjønn skål=)

    Gode klemmer fra Christine

    SvarSlett
  162. jeg er med! 1 lodd, takk! Nydelig!
    turidraadalen@hotmail.no

    SvarSlett
  163. Jag tar 2 lotter, tack!
    Jag håller tummarna! /Pernilla

    SvarSlett
  164. Oho! Fin premie på fin blogg, hurra!
    Jeg krysser fingrene med 2 lodd.
    :)

    SvarSlett
  165. Herlig - denne må jeg jo være med på!:-)
    Fin blogg du har også forresten, hadde lyst å legge meg til som følger, men siden det er noe tull med følger-systemet, så får jeg heller komme tilbake å gjøre det en annen dag.
    Jeg trekker 2 heldige lodd og lrysser fingrene!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  166. Oi, dette må jeg jo være med på! Hipp hurra, mano er bra:) 1 lodd på meg.

    -Ingrid:)

    SvarSlett
  167. 1 lodd på meg, og håper det gir maks flaks:)
    Klem Kristine

    SvarSlett
  168. 1 lodd :)
    sorgenfri2(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  169. Kjempefin skål!! Jeg vil gjerne være med, og sier tusen takk for 1 lodd!

    Mvh
    Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  170. 1 lodd!

    Mvh S K Bendixen
    route61(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  171. Denne trekningen vil jeg gjerne være med i! Og jeg trekker gjerne vinnerloddet :) krysser fingrene!
    Fin blogg du har. Jeg har vært innom flere ganger, og trodde jeg hadde lagt meg til som følger.. men nå har jeg gjort det!! :) Linker fra bloggen min, så da blir det 2 lodd på meg.
    Klem fra Hedda

    SvarSlett
  172. Gratulerer masse :)

    1 lodd til meg.

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  173. Så spennende, trekker meg 1 lodd og krysser fingrene for at lykken står meg bi! : )
    mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  174. Hei, jeg tar gjerne to lodd. :)

    SvarSlett
  175. Hei et lodd hadde vært fint, krysser fingrene. Mvh storvoldelin@gmail.com

    SvarSlett
  176. Jeg prøver lykken med 2 lykkelodd:http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/06/lotteri-hos-hytrykk.html

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  177. Heisann

    Selvfølgelig vil jeg være med på lotteri :)1 lodd her

    Kjempefin blogg du har forresten.

    Klem fra lene

    SvarSlett
  178. 1 lodd.
    Klem Vesna

    vesnac_959@yahoo.no

    SvarSlett
  179. ja om jeg vil være med !!! KUUULLL:)
    er med på 1 lod, og håber det er vinderloddet.

    SvarSlett
  180. Very nice gift, I hope for the best.
    2 lodd
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlett
  181. Hei! Jeg vil være med - 1 lodd på meg!
    Hilsen Camilla ,toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  182. Kjempefin! :D jeg deltar med 1 lodd :) Rannveig Kh (rankh@hotmail.no)

    SvarSlett
  183. knallfin skål. jeg vil gjerne være med og tar 1 lodd:)

    SvarSlett
  184. Jeg trekker et lodd hos deg :)
    Gratulerer med mange følgere!

    SvarSlett
  185. Da tar jeg et lodd i trekningen, og krysser fingrene!
    Ole-Martin
    olemartinjensen@live.no

    SvarSlett
  186. 1 Lodd ^^

    -RunarM (RunarMolund@gmail.com)

    SvarSlett
  187. nyydelig skål :)
    Jeg trekker 2 lodd og håper på lykken :)
    klem Tone

    SvarSlett
  188. Hei.:)

    Nydelig skål, som jeg gjerne vil være med konkurransen om.:)

    2 lodd til meg for kommentar + link til dette innlegget på bloggen min.

    Har lagt meg til som følger, og gleder meg til å følge deg videre.:)

    Klem Vibeke

    SvarSlett
  189. Herlig skål!
    Hyggelig å oppdage bloggen din, fant den via link til denne give away .

    2 lodd på meg

    SvarSlett
  190. Så fin skål! Satser alt på ett lodd og krysser fingrene! Gratulerer med så mange følgere! Veldig fin blogg altså!!! God tirsdag!

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.