onsdag 11. mai 2011

Lykke og uteglimt




Noen glimt fra terrassen og hagen.

Nybeiset terrasse, klar til å bli brukt mye i sommer.
En ny benk å sitte på i solveggen.
Blomster i deilige farger. 
Kirsebærtre og epletre i full blomstring.

Ting som gir lykkefølelse på en helt vanlig onsdag.



Lykke er det også å få så mange fine kommentarer som jeg har fått i det siste. 
Tusen takk!

Lykke er å ha fått hele 89 følgere. 
Stas!

Lykke er å kunne planlegge hva man skal gi bort når man runder 100 følgere. ;)

21 kommentarer:

  1. Dette så herlig ut! Det er så deilig tid vi er i nå :)
    Så hyggelig at du kommer på Glansdagen - da ses vi!
    klem Nina

    SvarSlett
  2. Deilige og søte vårlige bilder.

    SvarSlett
  3. ah, så deilig!!
    kan ikke skryte på meg noen blomster i hagen ennå,
    men. Litt urner her og der skal jeg vel klare;-)
    klem Tone

    SvarSlett
  4. Fine bilder med et løfte om en herlig sommer :)

    SvarSlett
  5. Så fiint!
    Det er fantastiske dager vi har nå.. Deilig å kjenne varmen og se rundt på naturen som blomstrer!!

    Ønsker deg en finfin onsdag :)
    klem Carina

    SvarSlett
  6. Herlige bilder. Får skikkelig sommerstemning! Fantastisk vær vi har hatt i det siste også.

    SvarSlett
  7. Hei! Er innom deg på min faste runde=) Så fine bilder og heldige dere som er ferdig med beisen, vår terrasse står for tur.. Ser forresten ut som det blir regn nå, så da må det nok utsettes noen dager til. Har dere brukt terrassegrå? Synes fargen ble veldig fin og herlige blomster du har. Kronen er veldig vakker, men for en pussejobb=() Måtte bruke tannbørste i knirkene og krokene, blir bra til slutt! God onsdag!

    SvarSlett
  8. Så fin farge det var på terrassegulvet! Og så lampen under her da..ELSK! Tenk at det fremdeles finnes slike skatter på loppiser..da er det håp for at en ender opp i Pøbelhuset;)
    Klem

    SvarSlett
  9. Helt klart lykke disse flotte tingene i hagen.
    Fine bilder du viser - ser ut til at du har det herlig på din uteplass:)
    Klem Vivian

    SvarSlett
  10. Nå har du 90 følgere. ;-) Og lykke er fint.

    Heldiggris som skal på Glansdagen, forresten.

    SvarSlett
  11. Kjempefine bilder! Ser ut til å være en stilig terrasse!! Jeg har ikke fått handla inn noen blomster enda jeg, men iløpet av helga mååå jeg! I dag har det vært skikkelig sommertemp her! Herlig:)

    SvarSlett
  12. Hei - så fine bilder fra terrassen - vi har også fått oss en benk på terrassen i år. Heldige deg som har både bær og frukt - det er det dårlig med her:)

    God kveld og god natt:)

    SvarSlett
  13. KOS dæ blant blomstene dine på terrassen:) ser veldig trivelig ut!

    SvarSlett
  14. Nydelig! Og beise terrassen lys - det har jeg aldri tenkt på. Lurer på om det holdre seg pent og lyst lenge? Hadde vært deilig med avveksling til de mørke plankene vi ender opp med etter ojling...

    SvarSlett
  15. Så fin farge dere har på verandagulvet! Tror jeg må hive meg rundt og ta verandaen selv, spesielt når jeg ser fine bilder av andres verandaer! ;)
    Meldes bare nærmere ang neste lør etterhvert.. =)
    Gratulerer ellers med så mange følgere! Vel fortjent!!
    Klem Carina

    SvarSlett
  16. Herlige bilder!
    Ja, her har det vært sykt travelt i det siste. Kan ikke fortelle så mye om det foreløpig, men snart kan jeg avsløre hva jeg har holdt på med;)
    Klemklem

    SvarSlett
  17. Åh, vilka härliga, soliga somriga bilder! Jag blir alldeles lycklig av att se dom! :-)

    SvarSlett
  18. NYDELIGE og vårlige bilder! Likte godt fargen på beisen!

    God helg til deg!


    Klem :o)

    SvarSlett
  19. så deilig med nybeiset veranda, jeg skal også beise min, er nettopp ferdig med å vaske den rein for mange års møkk.

    Nydelig bilder hos deg!

    Ønsker deg en flott helg!

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.