tirsdag 3. mai 2011

Postpakkebonanza

I dag ble det rene julaftenstemning da jeg hentet posten, skikkelig pakkebonanza! Dette krever dagens andre innlegg synes jeg, for her var det mye goodies! 


Finfin stoffpakke fra Kaspara. Jeg falt totalt for stoffet på bildet til høyre da jeg så det på salgsbloggen hennes, og det svarte absolutt til forventningene. Helt nydelig! I tillegg var det masse andre godbiter som jeg gleder meg til å sy noe av.


Øredobber fra flinke Supersnella. Ta turen innom den nyåpnede Epla-butikken hennes, der er det masse fine ting! Og jeg kan gå sommeren i møte med solskinn i øreflippene. ☺


Enda noen flere fine vintage stoffer fra Jane med Etsy-butikken littleteawagon. Det gule og rosa passer perfekt inn i det fargetemaet jeg har planlagt for verandaen og blomster i sommer. 


En liten teakfugl kjøpt på Etsy. Dette tror jeg er den fineste teakfiguren jeg har. Den er merket Middleton Canada under, det samme som to andre figurer jeg har. Love it!


Nye, fine stoffer kjøpt i denne Etsy-butikken. Deilige og sommerlige farger! Noen av retrostoffene mine passer perfekt til disse, så her ligger det an til fargefest på verandaen i år. ☺

Hihi, noen som har skjønt at jeg er ivrig på nettshopping?

15 kommentarer:

  1. WOW, WOW, WOW!
    her skal du kose deg å sy!
    jeg har også sydd masse i disse herlige bomullstoffene,
    det passer perfekt nå mot sommeren!
    kos deg.
    klem fra Tone

    SvarSlett
  2. Herlig! Så bra øredobbene falt i smak - og alt det andre, både stoffene og figuren var jo smashing. FOR en pakkebonanza! Godt å se noen er minst like glad i nettshopping som meg ;) Gubben klager over at det kommer pakker i posten annenhver dag.. Han skjønner vel at de ikke er gratis ;)

    Ha en herlig kveld, kjære deg!
    klem

    SvarSlett
  3. wow, fytti så mye lekkert, gleder meg til å se hva du tryller frem:).
    Nettshopping eer gøy;)
    Klem

    SvarSlett
  4. Ser at du er god på å finne skatter på nettet!! SÅ mye fint :) Herlige farger og mønster på de stoffene.
    Da gleder jeg meg til å se hva som kommer ut av stoffene.

    SvarSlett
  5. Oi, for en fargefest:) Moro med pakker ja!! :D

    SvarSlett
  6. Oj, vad mycket fint du fick med posten! Det är verkligen roligt att få hem paket i brevlådan. Jag gillar också tyget i översta hörnet supermycket!! :-)

    SvarSlett
  7. Så mange scoops, du er så flink til å velge ut det fineste du!
    Jeg blir helt fortvilet av å surfe rundt på Etsy. Det er jo så enormt mye å velge mellom, og ubestemmelige meg ender som regel opp med ingenting etter flere timers surfing:S
    Hvordan får du det til?!:)
    Klem

    SvarSlett
  8. Så mye fint du har funnet! Virkelig mange skatter i retroverden her.

    SvarSlett
  9. Masser av stoff godbiter her ja, deilig å se. Figurene var til å spise opp, så søte var de. Aldri handlet over nett på denne måten før, nå sitter jeg her å tenker på alt jeg kan ha gått glipp av!! hehe.. Du takk for kommentar ang krakken, jeg ble veldig spent på å se din. har du lagt ut bilder av den noe sted? Klarte ikke å finne..

    Hilsen nyskjerrigper

    SvarSlett
  10. ÅÅÅÅHR! Hallo- for en pakke! Har sett på det kule stoffet øverst før, men var mye kulere ut fra sammenhengen! Kos deg med stoff og maskin- gleder meg til å se hva det blir til :)

    SvarSlett
  11. Så fint! Med fortid som tung stoff(mis?)bruker kjenner jeg det rykke i PayPal-fingeren... Blir moro å se verandaen din etterhvert kjenner jeg!

    SvarSlett
  12. Himmel og hav :) Så mange fine stoffer !Jeg er ikke så bevandret i netthandling , men skal ikke se bort fra at det blir snart ;) De øredobbene var kule :)Tusen takk for at du vil følge meg :) Jeg har kost meg inne hos deg nå, FIN blogg :) Legger meg til som følger jeg :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  13. Vilka vackra tyger. Och den lilla teakfågeln var ju helt underbar.

    SvarSlett
  14. Ojojoj, massa fina tyger du fått hem med posten! Härligt! Jag ser fram emot att se vad du syr av dem. :)

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.