fredag 20. mai 2011

Safari i stua



Nå har savannedyrene inntatt Høytrykkshjemmet, og vi kan gå på safari i egen stue.

Finérdyrene fra ferm LIVING er kjøpt hos nettbutikken 2ispann. De har jeg ønsket meg lenge uten å ha funnet dem, men endelig var de altså å finne i en norsk nettbutikk.

Jeg ser med stor glede at jeg har rundet det magiske antallet på 100 følgere.
 Det må selvfølgelig feires! Jeg er i full gang med å planlegge en premie, så med det nærmeste blir det gi-bort hos meg. Hurra! ☺

Ha en fin helg alle sammen! 

14 kommentarer:

  1. Hei, så utrolig fine de dyrene var...
    Herlig detalj i interiøret :)
    Likte god det lilla innlegget under her også.
    Og GRATULERER med over 100 følgere forresten! Tipper det kommer flere til her om ikke lenge, for bloggen din blir bare bedre og bedre ;)
    GOD HELG til deg og dine.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Grattis med de hundre!!!!
    Har visst litt å jobbe med ;)
    Synd ellers at du ikke får til noen tur imorgen! Kanskje det blir ved en senere anledning i stedet..
    Jeg har like så godt meldt meg på et sentrumsløp imorgen, og angrer litt nå kan du si, men men... Det går vel greit, ihvertfall etterpå! ;)
    Ha en strålende helg!
    Klem Carina

    SvarSlett
  3. Grattis med 100 følgere, 101 står det faktisk i skrivende stund;)) Den grønne vasen er bare så fin, jeg ønsker meg en slik til jul tror jeg. Ha en fin helg videre, klem Wilhelmine

    SvarSlett
  4. Hurra for deg ! Gratulerer :) Og de dyrene var stilige . Giraffen kom jo i sitt rette element , ser ut som han spiser fra treet ;) Gleder meg til GA :)

    God helg :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  5. Gratulera med over 100 følgere:), det forstår jeg godt, bloggen din er superfin:).

    Digger dyrene, stilige.

    Natti;)

    SvarSlett
  6. gratulerer med nye stuedyr. jeg også liker de der veldig godt. nå ble jeg litt frista til å bruke linken din! :)

    og så må jeg gratulere med rundede 100. stas.

    riktig god helg til deg
    beste hilsner fra
    Åpent hus

    SvarSlett
  7. Så kule de var, og gratulerer med 100 følgere. Det er jo MANGE! Vel fortjent :) Ønsker deg en fin lørdag.

    SvarSlett
  8. Så flotte safari dyr! små blikkfang!
    Gratulerer med mange følgere.
    Klem

    SvarSlett
  9. Spennende med safari i stuen :o)


    Gratulerer med 100 følgere! Sikkert ikke lenge til det er hundre til. Du har nemlig en kjempe inspirerende blogg kjære bloggvenn :o)


    Ha en fantastisk helg!

    Klem

    SvarSlett
  10. Ja, visst är det lite magiskt när följare-listan passerar 100. :-)

    Djuren som du hittat är verkligen hur häftiga som helst!

    SvarSlett
  11. De er bare nydelige.
    Grattis med 100 følgere, velfortjent!
    Fotsatt god helg!
    Klem

    SvarSlett
  12. Så stilige bilder, artige dyr ;)
    Ønsker deg en fin lørdag!
    klem m
    Åååå jeg skulle jo kjøpt figgjoen til deg? Eller?

    SvarSlett
  13. Så fine!! Koselig med en egen liten savanne i stua:) Vasen er så fin og!! Grattis med mange følgere, og ha ei fortsatt fin helg! KLEM.

    SvarSlett
  14. hurra for så mange følgere! La meg til jeg også, så nå har du en med ;)

    Kult at du ville joine give awayen min også :)

    Lørdagsklem! ;)

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.