søndag 1. mai 2011

Vårens vakreste eventyr - del 2

Loppeflaksen fra i går fortsatte i dag. Gurimalla, så langt man kommer med en tjuekroning! 

Først fant jeg disse to eggeglassene fra Figgjo. Jeg har to grønne fra før (kjøpt på samme loppisen for noen år siden), så nå har jeg plutselig fire stykker. 10 kroner til sammen betalte jeg for disse to i dag. Jeg trodde nesten ikke mine egne ører da loppeselgeren sa hva hun skulle ha for dem.


På det neste bordet sto denne boksen i mønsteret Folklore fra Figgjo og lyste opp blant de andre loppene. 10 kroner for denne også. Hurra! ☺ Jeg liker så godt blomstermønsteret og fargene på denne.


Denne helgen har jeg hatt så loppeflaks at jeg ikke er overrasket om jeg har brukt den opp for en stund fremover. Men det er helt greit, for med helgens funn er det verdt det! ☺


Da er helgen over! Ønsker alle som kikker innom her en fin ny uke!

6 kommentarer:

  1. Ååå herlighet, er det mulig å være så heldig?!? Er virkelig ikke alle som vet hva de selger unna.... Virkelig et kupp!

    SvarSlett
  2. Wow! fine da!! lykke=loppemarked! har vært innom et idag æ også... kommer loppeinnlegg en av dagene:)

    SvarSlett
  3. Hurra og heldige dæ! Lykke! Så heldig! :)
    10 kroner er jo som å få de kastet etter seg...

    Fin ny uke te dæ...
    snart sommer...
    hurra... :)

    SvarSlett
  4. Kupp!!! Jeg har også noe av Folklore serien - liker det kjempe godt.
    Klem

    SvarSlett
  5. Åh, så mange fine lopper du har fått tak i!
    Jeg prøvde lykken på lørdag, men kom hjem med kun ett fat. Riktignok et fint et, men dog... Hadde ventet flere lopper;)
    Bedre lykke neste gang:) Klem B:)

    SvarSlett
  6. Hello frøken :)

    ...Er helt satt ut selv med tanke på hvor mange som følger Sukkertøy for øyet.. Skjønner det liksom ikke helt *ler*
    Du har en super blogg, som jeg nå endelig hat lagt meg til som følger av :)

    Kose deg idag!

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.