torsdag 26. mai 2011

Wow!

For en respons på lotteriet mitt! 
Wow!

Jeg synes det er veldig gøy at mange "ukjente" også har funnet veien inn hit.
 På den måten får jeg muligheten til å oppdage mange nye blogger. 
Jeg skal ta meg en tur inn til alle nye etter hvert når jeg får tid til å sette meg
 ned til en stor bloggerunde. Det har nemlig vært travle dager med sykdom i familien her. 
I tillegg har internettforbindelsen vår vært borte i lange perioder de 
siste dagene. Get, grrr...



Dagens bilder viser noe av loppefangsten forrige helg.
En stor Emalox-skål i den fineste fargen. Ikke akkurat noe kupp når det kom til prisen, 
damen i avdelingen for finlopper var nemlig ganske bestemt på hva hun ville ha for den, 
men jeg er strålende fornøyd likevel.

Bollen var det første jeg kjøpte, og da jeg fant et eggeglass fra Figgjo 
i en nydelig dus grønnfarge til bare 5 kroner, følte jeg at jeg gjorde opp 
litt for alle pengene jeg brukte på bollen. ☺ 
Jeg fant også enda et eggeglass til 5 kroner, i samme mønster som jeg fant 
på en loppis tidligere i vår.

Jeg kjøpte også en liten teakkommode som jeg har begynt å male. 
Jeg er i utgangspunktet skeptisk til å male over slike møbler, men siden 
denne hadde litt småskader, bestemte jeg meg for å gjøre det.

Ha en fin torsdag alle sammen! I morgen er det helg igjen! ☺

11 kommentarer:

  1. Heisann. Det er rart hva man kan finne på loppemarkedet. Syns eggeglasset var knallfint i den fargen. Tror jammen jeg burde ta meg en loppis runde.

    Lykke til med lotteriet, jeg og mange andré er spent på hvem som vinner.

    Vigleik:)

    SvarSlett
  2. flotte loppefunn
    håper å finne noe til helga, jeg også!
    jeg og lillemor på tur :)

    flotte bilder hos deg.

    klem fra Åpent hus

    SvarSlett
  3. Fin skål! Fargen på eggeglassene var nydelig!

    Lykke til med "gi-borten", blir kjempe spennende for alle oss håpefulle :o)


    Ha en deilig ettermiddag og god bedring til den det gjelder :o)


    Klem fra Line

    SvarSlett
  4. Og du...nå fikk jeg endelig lagt meg til som følger. Sent men godt :o)

    SvarSlett
  5. Jeg er ikke helt inne i disse emalox-greiene, men falt for fargen og noe med den enkle, tynne elegansen i det fatet jeg fant :) Ser ut til at det er samme farge som ditt, men annen fasong.

    SvarSlett
  6. Flotte lopefunn! :) Likte fargen på eggeglasset!
    Skjønner deg med det å male en teakkommode, men resultatet kommer til å bli bra! ;) Det ble min! :) Håper du får en fin torsdag!

    Klem

    SvarSlett
  7. fine ting, digger fargen på skåla:).
    Klem

    SvarSlett
  8. Hei:)
    Superkul bolle du har fått tak i! Mange av disse "loppe damene" har blitt ganske så drevene på priser tror jeg. Er ikke bare bare å prute heller:)

    God kveld til deg.

    SvarSlett
  9. Så masse flotte lopper!! Lekre farger, og lekre bilder :)

    Kjekt du ville være med på gibort`n min også :)

    Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  10. Er vel unødvendig å si at jeg elsker fargen og skåla hi, hi.
    Tusen takk for at du alltid er så flink til å legge igjen spor inne hos meg...
    Blir så glad ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  11. Så fin loppefangst :-) Skjønner akkurat hva du mener med å male gamle møbler. Jeg tenker at hvis det å male møbelet betyr at det blir brukt så er det iallefall bedre enn at det står på loftet eller kjelleren! Uansett er det ikke slik at de fleste møbler øker i verdi med årene, de er jo bruksting :-)

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.