onsdag 8. juni 2011

Bisebånd OG glidelås!




I dag har jeg overgått meg selv totalt og sydd en pute med både bisebånd og glidelås. Jeg følte at jeg var litt for ambisiøs da jeg satt og svettet over symaskinen, det var nemlig litt knotete å kombinere disse to elementene. Men nå er jobben ferdig, og jeg må innrømme at jeg er ganske fornøyd med resultatet. Jeg trosser Janteloven glatt i dag. ☺

Nå synes jeg at jeg fortjener litt kvalitetstid i yndlingsstolen min med ny yndlingspute i ryggen, 
en kopp kaffe og bladet til Sweet Paul. Yes! ☺

21 kommentarer:

  1. Stilig, det må da gå an og skryte når man er fornøyd. Jeg pleier å si at jeg skryter, det er da ingen andre som gjør det. Hehehehe... :))

    SvarSlett
  2. Sikke en smuk pude. Og sikke en dejlig blog, glæder mig til at følge med herinde :)

    Kh Anne

    SvarSlett
  3. sweet!! Flinka! :) Bisebånd + glidelås er mitt neste steg. Nå gav du meg en puff :)

    Og som alltid inne hos deg; Nydelige stoffer!

    Nyt den velfortjente kaffen og en pust i bakken :)
    klem

    SvarSlett
  4. Jeg er imponert *klappklapp*
    Utrolig pent! Har ikke turt å gi meg ut på bisebånd enda jeg. Holder meg også stortsett konvoluttåpningen på puter selv om supersnella gav meg ett puff og gjorde slik at glidelåsskrekken forsvant da hun la ut DIY for usynlig glidelås.
    Hva skulle man gjort uten bloggverden..

    SvarSlett
  5. Bare en ting å si:
    N Y D E L I G !

    SvarSlett
  6. Så lekker pute! Skulle ønske at jeg også var flink med slikt.
    Det er dessuten lov til å skryte. i alle fall litt!

    SvarSlett
  7. Flinke Høytrykk ! :) Så fint det var i kroken på stua , med mummikoppen og den kule lampa :) Nydelige stoffer du har brukt .
    Nå fortjener du å kose deg ;)

    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  8. Imponerende flinkt gjort, Trine:) Jeg har enda ikke prøvd meg på glidelås og på langt nær bisebånd:) Får trosse redselen en dag jeg også:) Eamesstolen og lampa er flotte sammen med den nye puta. Den Mummikoppen har ikke jeg, må ønske meg den da:)
    Kos deg med kaffen og det deilige bilaget til KK denne uke:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  9. KJEMPE FIN!! skulle ønske jeg var like flink! Og elsker disse herlige mummikrusene. Har fire stk. selv nå, og håper på å utvide md hele samlingen etterhvert :) Hilsen Vilde

    SvarSlett
  10. Woow... den var kjempelekker! :)
    SÅ flink du er altså... den likte jeg....

    Den rosa mummi koppen har vi også, den er så søt...

    KLEM♥

    SvarSlett
  11. fyttisøren å lekker!
    du har kommet lengre enn meg altså,
    glidelås - den sitter langt inne hos meg;-)
    igjen, nyyydelig pute flinkis.
    klem

    SvarSlett
  12. Flinke du! Misunnelig som vanlig jeg ;o) Og du, for et lekkert barnerom i forrige innlegg! Viekelig inspirerende!

    Klem fra Line:o)

    SvarSlett
  13. Finfina kuddar!!

    Och jag gilalr verkligen flickrummet i inlägget nedanför. Så fint! Fjärilarna på väggen är helt underbara!!

    SvarSlett
  14. Imponerende! Jeg har ikke våget meg dithen ennå... Men hvor har du kjøpt det utrolig fine stoffet?

    SvarSlett
  15. you go girl!! jeg er imponert!! og super lekkert stoff som alltid. ta deg en velfortjent hvil!
    klem

    SvarSlett
  16. Åh herreminhatt den var utrolig fin!!Er det Libertystoff? Elsker fargene!

    Ps: janteloven kan dra åt skogen med seg ;-)

    Mollieklem

    SvarSlett
  17. Jeg er imponert! Kjempefint ble det, og nydelige farger.
    Jeg satt å sydde meg noen nye sofaputer i går og jeg satte ikke engang i glidelås! :)

    Ha en finfin onsdags kveld!

    SvarSlett
  18. Woohaa, sånne bisebånd har ikke jeg begitt meg ut på! Imponert! Og den gyngestolen er så fiiiiin. :) Takk for hyggelig kommentar hos meg om kameraet! Og hvis du vil ha objektiv som gjør rotet pent, skal du ha normalobjektiv og ikke vidvinkel ;) (Vidvinkelen er den som gjør at tærne blir bittesmå og skjorta kjempestor, hvis du husker det bildet! Og der vises alt rot veeeeeldig godt!)

    SvarSlett
  19. Nydelig pute :) så flink du er!

    SvarSlett
  20. Hei - glidelås syns jeg er skummelt, men 18-åringen min har sånn plutselig fått dreisen på det - sånn ungdommelig ureddhet antagelig:)

    Nydelig pute - og som skapt for å ha i ryggen i en sådan luksussund, da:)

    Klem fra Bente.

    SvarSlett
  21. Flinka!!!*smile*
    ....hadde jo tittet på putene før, men siden vi snakket om dem lørdag, måtte jeg titte igjen...*hihi* Utrolig flotte da!

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.