tirsdag 28. juni 2011

Cocoon



En av gavene jeg fikk på lørdag var denne flotte vasen, Cocoon fra Holmegaard. 
Denne har jeg kikket på tidligere, og gleden var stor da jeg fant den oppi en av de velfylte gaveposene vi fikk. 
Også den fargen da! Glir rett inn i hjemmet vårt!

På en hyggelig shoppingrunde på Illums Bolighus med flotte May Helen fant jeg en lysestake fra Anne Black. 
Vi fant ut av mønsteret lignet litt på høytrykksskyer, så det var jo ikke noe tvil om at den måtte få bli med hjem. 
Hjemme fant jeg ut at den har helt lik farge som vasen.
A match made in heaven - aka Denmark. 

Sånn apropos kokong. Jeg føler at jeg brøt meg ut av anonymitetens kokong av å være med på Glansdagen. Når man går rundt med navnelapp og blir avbildet på Internett, kan man like godt stå frem for fullt. 
Så her er jeg i all min glansdagsprakt. 


Til venstre på bildet står Lidyll-Live, og bildet er tatt av Designhund-Tone.
Utrolig søte og flotte jenter begge to som det var veldig fint å ble bedre kjent med!


Jepp, da er det gjort. Jeg følte meg i tillegg så tøff i dag at bildene ble tatt ute i hagen i stedet for inne.
Riktignok litt gjemt i en krok mellom verandaen og trampolina, men likefullt synlig for naboene.
Jeg er interiørblogger og er stolt av det! 
Yeah!

Ha en fin tirsdag! ☺

22 kommentarer:

  1. Velkommen ut av "kokongen" - veldig koselig å ha et ansikt til denne fine, fine bloggen! Nydelig er du!

    SvarSlett
  2. Åhhh, så stilig den var!! og de passet virkelig sammen ja :) Jeg fikk den ikke i min goodiebag, men fikk mye annet fint.. Er jo bra at alle ikke fikk det samme da, for da hadde det blitt mange like bilder i blogglandia!

    Fint bilde av deg :)

    Ha en fin dag

    SvarSlett
  3. Hei!
    Takk for sist, veldig koselig å endelig møte deg! Håper på flere treff, for det ga virkelig mersmak.
    Svar på mailen kommer snart forresten, litt travelt til meg for tida:)
    Stor klem

    SvarSlett
  4. Heisan!
    Herlig gladinnlegg! Velkommen ut av skap og kokong og alt og herlig med stolt interiørblogger!!!!¨
    Alldeles nydelig den kjolen du har forøvrig og vasen var helt helt herlig. Likte også godt Anne Black-saken, men endte selv bare med knotter av henne. Hadde tenkt å se etter små vaser av Anne Black.
    Ha en flott dag!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  5. Så moro å lese om alle som har kosa seg på glansdagen! Den vasen er jo bare lekker!!! Og den lysestaken er definitivt ment for deg ;)

    Ha en strålende dag, og håper solen skinner på fine deg ;)
    klem Carina

    SvarSlett
  6. Den Anne Black lysestaken var bare helt fantastisk nydelig, og så søt med skyene på da :) *♥*

    SvarSlett
  7. Ser ut som om dere har hatt ei kjempefin helg!!!
    Flotte bilder:)
    Janni

    SvarSlett
  8. Du har ingenting å skjemmes av som ineriørblogger i allafall! Jeg legger meg til som følger.

    Ser ut som ei herlig helg, neste år tror jeg jammen meg jeg må ta turen. Da er vel lillesøster ferdig med pupp:) Nydelig vase, cocoon har jeg siklet etter selv. Mamma har en som står stuet bort... Tror jeg skal lure den med meg ved en passende anledning:)

    klem

    SvarSlett
  9. Herlige bilder, søte du!*smile*
    ...og den vasen er jo bare helt vanvittig vakker!

    ..likte godt t-lysholderen du har handlet også...så morsomt at de matchet i farge og allt!*hihi*

    ..riktig så fornøyd med det bildet der av deg og meg jeg i grunn....*smile* Veldig blide jenter og flink fotograf(søte tone)!

    ...fikk hakeslepp i går da jeg plutselig så at jeg har sneket meg inn på hele TO bilder på NIB sine sider også...skulle tro jeg hadde blitt litt av en linselus...*hihi**blunkesmil*

    Ønsker deg en fortsatt flott dag, søte du!
    Stor klem fra meg

    SvarSlett
  10. jammen er du tøff:))))
    du trenger iallefall ikke vær flau over din fine blogg, gode interiørsmak og proffe bilder! Velkommen ut av skallet, og vær stolt over det fine du gjør!
    blogging er GØY!!!
    klem

    SvarSlett
  11. Vet du, fant ut at jeg utrolig nok ikke hadde lagt meg til som følger her..ER DET MULIG liksom!!?

    ...nå er det fikset opp i med det samme*blunkesmil*

    stor klem fra stolt ny følger

    SvarSlett
  12. Jeg syns du har en helt super blogg. Her er det masse fint bestandig:)

    Vigleik.

    SvarSlett
  13. Nydeleg, nydeleg vase!

    Eg har forresten ein Anne Black-lysestake i same farge, men med litt anna holmønster. Skal ikkje sjå vekk frå at eg slår til dersom eg snublar over ein slik du du har kjøpt, dei er jo så fine! :)

    SvarSlett
  14. Hei - ja, den vasen er nydelig - jeg er så glad i min også. All grunn til å være stolt interiørblogger:)

    God kveld og klem fra Bente.

    SvarSlett
  15. Den telysholderen har vi også! (og vasen har jeg siklet på lenge...)

    Ellasnuppa er allerede bortskjemt, det nytter ikke å snakke seg ut av det!

    Håper det blir Glansdag neste år også :)

    SvarSlett
  16. Så fin den var! Så trivelig å hilse på deg også!
    Og visst var det en fin dag!!
    Du fikk jo shoppet noen godbiter også:)
    Her kommer jeg nok igjen!
    klem
    Eldrid

    SvarSlett
  17. Hihi, du er morsom du :)
    Godt å høre at dere har hatt det fint på glansdagen, satser på at vi treffes til neste år ;)
    Og litt av et kupp i goodiebagen din!

    Klem og en finfin onsdag til deg
    Signe

    SvarSlett
  18. HEI!! Fine bilder av glansdagen, og veldig fint å få se deg og!! :D Jeg er nok der enda at jeg snikfotograferer litt ute! Hehe. Som f.eks da jeg knipsa bilder av tørkesnora, og plutselig står svigers i vinduet og ser rart på meg! Haha! Men, de blir vel egentlig ikke overraska lenger :p Klart du må ha en pinjata på bursdagen din!! Det syns jeg absolutt du fortjener!! KLEM.

    SvarSlett
  19. Så kjekt å se bilde av deg:), kjempefin:).
    litt skummelt å vise seg selv syns jeg også;).
    Cocoon vasen er nydelig, te-lysholderen også, stilig med skyene:).
    Klem

    SvarSlett
  20. Kjempefine ting du har fått deg. Jeg elsker Anne black. Og den vasen passet preferkt til deg. Koekt å se hvordan du ser ut, og det var et bilde av to pene damer. Jeg har enda ikke stått frem. Er nok av det mer pysete slaget...hehe

    SvarSlett
  21. Fiiine ting du har fått deg, og ikke minst morsomt å se bilde av deg! :) Skjønner jo at jeg virkelig gikk glipp av en stor happening forrige helg, men sånn er det bare desverre av og til.. :)
    Ha en finfin kveld!
    Klem Carina

    SvarSlett
  22. Kunne godt tenkt meg å vært med på Glansdagen, kan tenke meg til at det var superkoselig.
    Fargen på både vasen og lysestaken er bare nyyydelig.
    Klæm fra me

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.